Prezes PZPS: Współpraca z Łodzią jest przykładem dla innych miast

Po zakończonych ponad miesiąc temu Mistrzostwach Świata 2014 nadszedł czas na podsumowania. Prezes Mirosław Przedpełski po raz kolejny chwalił sobie współpracę z miastem Łódź.

Łódź podczas MŚ 2014 gościła II i III fazę, a także mecz o 5. miejsce. Wszystkie spotkania w Atlas Arenie śledziło łącznie 102 100 widzów. - Stworzyliśmy standardy jak można promować siatkówkę nie tylko w Polsce, ale i na świecie. W Łodzi rekordowa liczba osób oglądała mecze, całe miasto żyło siatkówką - powiedziała prezydent Hanna Zdanowska podczas spotkania podsumowującego imprezę. 
[ad=rectangle]
- Od 2011 roku wyznaczaliśmy trendy, jak powinno się promować siatkówkę, a mistrzostwa były punktem kulminacyjnym. Jesteśmy gotowi do przyjęcia zobowiązań na 2017 rok tak, by Łódź była gospodarzem. Myślę, że te wszystkie pozytywne emocje pokazały, jak ważna dla łodzian jest siatkówka. Miasto zorganizowało szereg rzeczy dla kibiców siatkówki: darmowe przejazdy, udostępnienie różnego rodzaju obiektów miejskie (wstęp z biletem na mecz m.in. do zoo). To był dobry czas, ale też dobry na to, by myśleć już o przyszłości - zapewniła prezydent miasta.

Na konferencji pojawił się także Stephane Antiga, który dzień wcześniej gościł w Bydgoszczy. Dla trenera i byłego siatkarza powrót do Atlas Areny był szczególnie przyjemny. - Łódź jest dla mnie specjalnym miastem, bo mieszkałem niedaleko stąd, więc grałem tu z klubem kilka razy. Z reprezentacją walczyliśmy sześć razy, atmosfera była fantastyczna i mam bardzo dobre wspomnienia. Było bardzo emocjonująco, stresujące losowanie, a potem awansowaliśmy do półfinału. Chciałem podziękować Łodzi za organizację i współpracę - powiedział francuski szkoleniowiec mistrzowskiej drużyny.

Mecze w Łodzi cieszyły się bardzo dużą popularnością
Mecze w Łodzi cieszyły się bardzo dużą popularnością

Ze współpracy z Łodzią i samego przebiegu (nie tylko sportowego), zadowolone są władze PZPS-u. - Nie tylko prezes jest szczęśliwy, ale wszyscy którzy siatkówką się zajmują. Udało nam się zorganizować i wygrać mistrzostwa. Stworzyliśmy wspaniałą drużynę i osiągnęliśmy sukces. Współpraca z Łodzią była przykładem dla innych miast, jak trzeba taką imprezę zorganizować. To jest coś nowego, jak samorządy współpracują ze sportem. To daje nam olbrzymie doświadczenie na współpracę na przyszłość, da nam to impuls, żeby tych imprez więcej organizować, a ja postaram się zrobić, żeby tak było - zapewnił Mirosław Przedpełski.

- Hala jest dla nas szczęśliwa i to jest dla nas najważniejsze. To poszło w świat, teraz o Łodzi mówi się dobrze przez pryzmat tych pozytywnych zdarzeń - podkreślił prezes.

Komentarze (1)
avatar
sheldon
6.11.2014
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
wszystko ładnie, pieknie tylko dlaczego ciagle ta Łódź jest promowana ? mamy teraz wiecej hal, ktore sa tak samo dobre albo nawet lepsze... 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (876 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.