Pentagon Research ustalił, że w przybliżeniu dziewięciu na dziesięciu kibiców siatkówki deklarujących przynajmniej minimalne zainteresowanie tą ligą potwierdza, że należy ona do najlepszych w Europie, wychowuje reprezentantów i gwarantuje najwyższy poziom widowisk. Można zatem uznać, że z perspektywy marketingowej PlusLiga jest produktem wzorcowym. Oto, jak szczegółowo odpowiadali ankietowani:
- 87,6 procent pytanych uznało, że PlusLiga to liga, która poziomem nie odbiega od najlepszych europejskich lig w tej dyscyplinie,
- 87,1 procent pytanych uznało, że PlusLiga to liga, która wychowuje gwiazdy polskiej reprezentacji,
- 88,1 procent pytanych uznało, że PlusLiga to liga, która dostarcza widowisk sportowych na naprawdę wysokim poziomie.
Dla porównania, najdynamiczniej awansująca w tym zestawieniu piłkarska Ekstraklasa w tych samych kategoriach odnotowuje odpowiednio wyniki: 47,6 proc., 68 proc. i 52,8 proc. Warto także pamiętać, że badanie nie zostało przeprowadzone na zlecenie PLPS S.A.
Badanie zostało przeprowadzone w dniach 26 - 31 października 2015 roku na próbie 1 000 respondentów należących do internetowego panelu badawczego Pentagon Online (www.pentagononline.pl). Jako technikę badawczą wykorzystano ankietę internetową (CAWI).
Źródło: plusliga.pl
Zobacz wideo: #dziejesiewsporcie: popis Messiego na treningu