Marketingowe przeboje tygodnia: pod znakiem rozrywki - czaty, bitwy i tańce

WP SportoweFakty / Tomasz Kudala / Na zdjęciu: Trefl Gdańsk, zwycięzcy Pucharu Polski Mężczyzn 2018
WP SportoweFakty / Tomasz Kudala / Na zdjęciu: Trefl Gdańsk, zwycięzcy Pucharu Polski Mężczyzn 2018

Zdążyliśmy ustalić, że kluby siatkarskie w Polsce nie do końca dobrze radzą sobie z marketingiem i social mediami. Postanowiliśmy więc co tydzień zbierać najciekawsze inicjatywy z naszego podwórka - tym razem inspiracji było mnóstwo.

Najlepszą marketingową wiadomością tygodnia okazały się nominacje do Nagród Biznesu Sportowego. Wśród nominowanych znaleźli się PZPS (za social media), Asseco Resovia Rzeszów, Aluron Virtu Warta Zawiercie, PZPS, PGE Skra Bełchatów (kategoria Organizacja Sportowa), organizatorzy ME 2017, PGE Skra, Aluron Virtu i Trefl Gdańsk (za kampanie marketingowe), a także ME 2017 w kategorii Wydarzenie Sportowe).

W weekend królował temat Pucharu Polski mężczyzn. Dzięki uczestnikom, czyli drużynom prezentującym świetny poziom, ale i organizatorom w postaci PLPS-u - odnotowano duży sukces. Kibice, których nie było na miejscu, dostawali na bieżąco dawkę informacji: wywiady, wyniki, zdjęcia. A wideo promujące imprezę - podobnie jak cała seria przed Superpucharem - klasa!

Jak zachęcić kibica do bycia na bieżąco z wydarzeniami z życia drużyny i przy okazji zaprosić do klubowego sklepiku? ONICO Warszawa ma na to receptę - 30 proc. zniżki na zakupy koszulek czy gadżetów związanych z zespołem za zapisanie się do newslettera. Dwa w jednym!

Kiedy cztery ekipy rywalizowały w Pucharze Polski we Wrocławiu, niektóre drużyny, by nie wypaść z meczowego rytmu, grały spotkania towarzyskie. Dojazdy, noclegi - to wszystko generuje koszty. Asseco Resovia Rzeszów postanowiła więc rozegrać sparing wewnętrzny. Było to o tyle ciekawe, że kibice mogli go obserwować, a ponadto, drużyny miały swoje nazwy - Resovia Rebelia i Resovia Imperium. "Gwiezdne wojny" na Podpromiu - jak nic!

Dużo szumu narobiło spotkanie Trefla Gdańsk z Aluronem Virtu Warta Zawiercie. Mnóstwo zdjęć, zalanie mediów społecznościowych walką Gdańskich Lwów z Jurajskimi Rycerzami - wszyscy kibice siatkówki o tym mówili. A na deser, szczególnie dla tych zgromadzonych w Ergo Arenie - bitwa maskotek - Treflika i Rycerza.

Wideo Chemik Police z udziałem serbskich siatkarek (Bianka Busa, Sladjana Mirković i Stefana Veljković) nie byłoby niczym nadzwyczajnym, gdyby nie popularność, jaką osiągnęło. Obejrzało je ponad 5 tysięcy osób na Instagramie, a pozostałe nagrania nie mają zwykle więcej niż 1,5 tysiąca odsłon. O co chodzi? Serbki tańczą podczas treningu i wypadają w tej roli znakomicie.

Po meczu Chemika w Lidze Mistrzyń w hali w Koszalinie rozbrzmiało gromkie "sto lat". Uczestnicy transmisji w Polsacie nie wiedzieli o co chodzi, ale klub pospieszył z wyjaśnieniem. 6. urodziny obchodziła mała Tosia, najmłodsza członkini klubu kibica.

Jeden ze sponsorów Aluronu Virtu Warta Zawiercie postanowił zrobić czat na żywo z Grzegorzem Pająkiem. Rozgrywający przez blisko 1,5 godziny odpowiadał na pytania kibiców. Inicjatywa może prosta i nie nowa, bo pamiętamy z poprzednich sezonów czaty z zawodnikami PGE Skry (i słynne pytania kolegów z drużyny), ale jakże przyjemna dla kibiców.

ZOBACZ WIDEO: Cztery gole Realu. "Królewscy" bliżej podium. Zobacz skrót [ZDJĘCIA ELEVEN SPORTS]

Komentarze (1)
Ryszard Kurant
29.01.2018
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.