Jak podkreśla Tomasz Redwan, dyrektor marketingu i promocji Komitetu Organizacyjnego ME, kampania przebiegać będzie dwutorowo: poprzez kampanię "outdoor", realizowaną w największych miastach Polski, w tym we wszystkich miastach goszczących drużyny grające w mistrzostwach Europy oraz poprzez wykorzystanie nowatorskich możliwości reklamy zewnętrznej, czyli prezentację spotu promującego sprzedaż biletów w sieci CityINFOTV, nowoczesnego kanału komunikacji marketingowej, oferującego swe usługi w warszawskim metrze.
- Bilety na mecze Mistrzostw Europy Kobiet w Piłce Siatkowej - Polska 2009, będące sprzedaży w sieci www.ticketpro.pl od 27 kwietnia, sprzedają się bardzo dobrze. Coraz więcej fanów siatkówki i kibiców naszej narodowej reprezentacji planuje kibicować najlepszym siatkarkom Starego Kontynentu w czterech miastach Polski: Łodzi, Katowicach, we Wrocławiu i w Bydgoszczy w dniach 25 września – 4 października 2009 r. - mówi Tomasz Redwan. – Polski Związek Piłki Siatkowej jako zleceniodawca kampanii jest przekonany, iż przy jej pomocy sprzedaż biletów na mistrzostwa Europy jeszcze wzrośnie.
Kampania promująca sprzedaż biletów na Mistrzostwa Europy Kobiet w Piłce Siatkowej potrwa do 1 czerwca 2009 r.