Norwegowie piszą o zarobkach Kamila Stocha. "Różnica jest ogromna"

Getty Images / Alexander Hassenstein / Na zdjęciu: Kamil Stoch
Getty Images / Alexander Hassenstein / Na zdjęciu: Kamil Stoch

Norweskie media poświęciły dużo miejsca osobie Kamila Stocha i jego wielkiej popularności w Polsce. Tamtejsi dziennikarze zauważają też ogromną różnicę marketingową naszego skoczka w porównaniu do ich reprezentantów.

Wielkie dni chwały przeżywa na początku 2018 roku Kamil Stoch. Po wielkim triumfie w 66. Turnieju Czterech Skoczni, w którym był najlepszy w każdym z czterech konkursów, został wybrany najlepszym sportowcem Polski ostatnich 12 miesięcy.

Nagroda ta świadczy o wielkiej popularności skoczka, o której już w trakcie turnieju pisali z uznaniem niemieccy dziennikarze. Teraz osobą Stocha zainteresowali się Norwegowie, którzy zachwycają się jego znakomitą pozycją marketingową, zupełnie inną już skoczkowie narciarscy w ich kraju. Przypomnijmy, że za zwycięstwo w imprezie Stoch otrzymał łącznie ponad 200 tysięcy złotych.

"Po wygraniu Turnieju Czterech Skoczni w takim stylu Kamil Stoch został milionerem. W porównaniu do Andersa Fannemela, trzeciego zawodnika 66. TCS, różnica jest ogromna. Polak może w swoim kraju liczyć na zdecydowanie lepsze zarobki niż u nas" - pisze dziennik "Verdens Gang".

Zapytany o to Fannemel odpiera: - Z powodu sukcesów Adama Małysza skoki narciarskie w Polsce są potężną dyscypliną sportu i zainteresowanie jest ogromne - mówi skoczek. - Jestem finansowo zabezpieczony, jednak nie mogę liczyć na wielkie pieniądze. Z nagród muszę odprowadzać podatek w wysokości 40 procent. Ale nie narzekam, znam swoje miejsce, mam zarobki na poziomie innych kolegów - tłumaczy norweski skoczek.

"W Polsce Stoch jest gigantem jeśli chodzi o kontrakty reklamowe. Pojawia się w telewizji, czego nie można powiedzieć o Fannemelu, który komercyjnie jest w Norwegii nieobecny" - czytamy w gazecie. O różnicach wypowiedział się także trener norweskiej kadry, Alexander Stoeckl. - Pomiędzy Polską a Norwegią różnica jest ogromna. Gdyby norweski skoczek odnosił tak wielkie sukcesy jak Stoch, zarobiłby 1/10 tego co on. W naszym kraju sponsorzy nie są zainteresowani skokami - powiedział szkoleniowiec. - Wyżej od nas stoją akcje biegaczy narciarskich - dodał obrazowo Fannemel.

Na sukcesach Stocha finansowo zyskuje nie tylko on sam, ale także liczni sponsorzy, także ci, z którymi jest połączony jako osoba prywatna. Chodzi o firmę Atlas, która reklamuje swoje logo na jego kasku. Jest także związany umowami ze sponsorami przez Polski Związek Narciarski. PZN ma kontrakty reklamowe z Grupą Lotos, Grupą Azoty czy firmą odzieżową 4F.

ZOBACZ WIDEO Kibice z Zębu liczą na... złoto olimpijskie Kamila Stocha w Pjongczang

Komentarze (2)
Pierre Dolpis
9.01.2018
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
kuźwa,
no żal mi tych biednych Norwegów .... 
05144legion
8.01.2018
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
niech lepiej Norwegowie... określą się np. ... co do dochodów m/c... Nas i Ich... 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (404 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.