To nowa gwiazda Fame MMA. Jej zdjęcia zachwycają internautów

Zdjęcie okładkowe artykułu:
zdjęcie autora artykułu

Na gali Fame Friday Arena 2 zadebiutuje Martyna Janusz. Influencerka znana jako "Brylantynka" od lat zachwyca fanów w mediach społecznościowych. Teraz w starciu z Agatą "Fagatą" Fąk pokaże umiejętności walki w klatce.

W tym artykule dowiesz się o:

1
/ 6

Niespodziewany debiut

Debiut Martyny Janusz na Fame Friday Arena 2 jest sporym zaskoczeniem. Wcześniej nie wydawało się, aby ta influencerka interesowała się sportami walki. Jednak dała się przekonać włodarzom federacji i 29 września zadebiutuje w klatce.

2
/ 6

Poważny sprawdzian

Już w pierwszym pojedynku "Brylantynka" zmierzy się z wymagającą przeciwniczką. Jej rywalką będzie inna popularna influencerka - Agata "Fagata" Fąk. Obie gwiazdy mediów społecznościowych zmierzą się w formule K-1 w małych rękawicach.

3
/ 6

Promuje zdrowy styl życia

Martyna Janusz w mediach społecznościowych jest aktywna od lat. Jej kontent oprócz ponętnych zdjęć opiera się na promowaniu zdrowego stylu życia, a w szczególności fitnessu. Stąd też można być pewnym, iż nie zabraknie jej kondycji.

4
/ 6

Wybiła się na tej znajomości?

W internecie Martyna Janusz jest znana z tego, że koleguje się z Pauliną Kozłowską, czyli byłą dziewczyną Mini-Majka. To właśnie otoczenie słynnej Ekipy dało jej naprawdę dużą rozpoznawalność. Jednakże swoją aktywnością w mediach społecznościowych ciągle powiększa bazę fanów.

5
/ 6

Jej serce jest już zajęte

Martyna Janusz zachwyca zdjęciami swojej wysportowanej figury. Nic więc dziwnego, że pod jej zdjęciami jest ogrom komentarzy od mężczyzn. Dla tych jednak mamy złą wiadomość. Serce "Brylantynki" jest zajęte, a jej chłopakiem jest Aleksander Zatoń. To trener personalny i jeden ze współzałożycieli Aim Athletic, czyli stronie poświęconej zdrowemu trybu życia.

6
/ 6

Te wyniki robią wrażenie

Martyna Janusz jak przystało na influencerkę jest niezwykle aktywna w mediach społecznościowych. To w połączeniu z przemyślanym kontentem daje niesamowite efekty. Na Instagramie obserwuje ją niemal 300 000 fanów, natomiast na TikToku ta liczba przekracza 500 000.

Źródło artykułu: WP SportoweFakty
Komentarze (0)
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (876 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.