Sponsor pokazał oszałamiające liczby. Tyle zyskał na współpracy z Igą Świątek

WP SportoweFakty / Krzysztof Porębski / Na zdjęciu: Iga Świątek
WP SportoweFakty / Krzysztof Porębski / Na zdjęciu: Iga Świątek

W 2022 roku Iga Świątek rządziła na światowych kortach. Media co rusz informowały o jej sukcesach, co przełożyło się na znakomity wynik dla jej sponsora. Firma PZU podała szczegółowe dane. Te liczby robią wrażenie!

4 kwietnia 2022 r. Iga Świątek wspięła się na szczyt światowego rankingu WTA. Na początku czerwca wygrała wielkoszlemowy turniej Roland Garros (po raz drugi w karierze), a we wrześniu także US Open.

Miniony rok kończyła jako dominatorka kobiecego tenisa - z ponad 11 tys. punktów w rankingu (przewaga nad kolejną zawodniczką wyniosła... ponad 6 tys. "oczek"), kapitalnym bilansem gier 67:9, a także imponującą serią 37 zwycięstw z rzędu.

Media co rusz informowały o jej kolejnym sukcesie, co cieszyło nie tylko fanów Polki, ale także jej głównego sponsora. Firma PZU zaprezentowała szczegółowe dane na temat korzyści płynących ze współpracy z najlepszą tenisistką świata.

ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: tajskie wakacje byłego gwiazdora

Świątek rozpoczęła współpracę z największym polskim ubezpieczycielem w styczniu 2021 r. Według szacunków agencji badawczo-konsultingowej Sponsoring Insight, wartość wypracowanego przez tenisistkę ekwiwalentu reklamowego wyniosła dla PZU 42 mln zł (za rok 2021).

Uznano to za bardzo dobry wynik, ale dopiero dane za rok 2022 pokazują skalę sukcesu polskiej tenisistki.

"Jak wyliczyła agencja badawcza Sponsoring Insight, od stycznia do grudnia 2022 roku w mediach ukazało się niemal 40 tys. materiałów, w których pojawiła się Iga Świątek, eksponująca markę PZU. Przekłada się to na przeszło 115 mln zł ekwiwalentu reklamowego" - czytamy w informacji opublikowanej przez PAP MediaRoom.

Przypomnijmy, czym jest ekwiwalent reklamowy. To wskaźnik wyrażający ilość pieniędzy, jaką trzeba byłoby wydać na publikację danego przekazu, gdyby stanowił on reklamę.

- Osiągnięcia Igi Świątek w minionym sezonie są imponujące. Cieszę się, że wciąż jest w doskonałej formie, bo przed nią wielkie wyzwanie w Australii - podkreśliła Beata Kozłowska-Chyła, prezes PZU, cytowana przez PAP MediaRoom.

16 stycznia w Melbourne rozpocznie się Australian Open - pierwszy wielkoszlemowy turniej w tym roku. Przed rokiem Świątek odpadła w półfinale, teraz będzie uznawana za główną faworytkę.

Czytaj także: Iga Świątek napisze historię. Znamy rozstawienie w Australian Open
Czytaj także: "To dla niej skomplikowane". Legenda wskazała słaby punkt Igi Świątek

Komentarze (1)
avatar
Wojtek 1
24.07.2023
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
IGA POKAZAŁA na WIMBLEDONIE ile jest warta. WSTYD I HAŃBA. 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.