Jako liderka rankingu WTA i czterokrotna mistrzyni wielkoszlemowa Iga Świątek cieszy się wielkim zainteresowaniem ze strony sponsorów. 22-letnia tenisistka właśnie podpisała kolejną umowę, a jej partnerem została firma, którą szczególnie znają dzieci.
Świątek została ambasadorką marki Lego. To duńska firma, która produkuje słynne na całym świecie klocki. Przedsiębiorstwo to zostało założone w 1932 roku przez Ole Kirka Christiansena.
"Wiem, jak dużo o tym mówiliście i uważaliście, że TO i ja to świetne połączenie. Oto jest. Od dziś jestem ambasadorką LEGO w Polsce, a to oznacza: jeszcze więcej klocków LEGO!" - napisała Świątek na platformie X.
"Jestem przekonana, że nie tylko nadal będę się dobrze bawić i stosować klocki w mojej pracy w obszarze przygotowania mentalnego, ale też, że wspólnie z tą kultową marką zarazimy tą pasją, kreatywnością i frajdą kolejne pokolenia, robiąc razem dużo dobrego" - dodała nasza tenisistka.
Fani tenisa na świecie doskonale pamiętają, jak Świątek stosowała klocki Lego jako formę przygotowań do wielkich turniejów. Pozwalało to jej odprężyć się, ale także ćwiczyć umysł. Był to pomysł współpracującej z aktualną liderką rankingu WTA psycholożką Darią Abramowicz.
To kolejny wielki kontrakt podpisany przez Świątek. W gronie jej partnerów są takie firmy, jak Rolex, Porsche, Oshee, Visa czy Infosys. Oprócz tego Polka ma podpisane umowy z producentem sprzętu tenisowego firmą Tecnifibre oraz firmą odzieżową On, której udziałowcem jest Roger Federer.
Czytaj także:
Nowy sąsiad Huberta Hurkacza w rankingu. Duży awans innego Polaka
Iga odjeżdża. Z samego rana opublikowano najnowszy ranking WTA
ZOBACZ WIDEO: Jest w dziewiątym miesiącu ciąży. Zobacz, skąd "wrzuciła" nagranie