Dramat. A Świątek gra o półfinał turnieju

Getty Images / Robert Prange / Tennis news/X / Iga Świątek / trybuny na meczu Świątek
Getty Images / Robert Prange / Tennis news/X / Iga Świątek / trybuny na meczu Świątek

Nie po raz pierwszy mecz liderki rankingu WTA Igi Świątek nie cieszy się dużym zainteresowaniem kibiców. Ćwierćfinałowe spotkanie w Rzymie odbywało się niemalże przy pustych trybunach.

We wtorek (14 maja) Iga Świątek przystąpiła do rywalizacji w ćwierćfinale turnieju WTA 1000 w Rzymie. Rywalką polskiej tenisistki była Amerykanka Madison Keys.

Wydawać by się mogło, że starcie to będzie cieszyło się sporym zainteresowaniem fanów. W końcu mowa o meczu, w którym bierze udział najlepsza obecnie tenisistka na świecie. Tak jednak nie było.

W mediach społecznościowych krążą nagrania z obiektu, na którym odbywała się rywalizacja Świątek z Keys. To, co rzuciło się w oczy, to pustki na trybunach. Ćwierćfinałowe spotkanie nie przyciągnęło rzeszy kibiców.

ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: 43-letnia legenda błyszczała na gali w Nowym Jorku

Z tym faktem nie potrafił pogodzić się komentujący w Canal+ Sport Bartosz Ignacik. Oberwało się organizacji WTA, która zdaniem dziennikarza popełnia błędy m.in. w dystrybucji wejściówek na mecze kobiecego tenisa.

- Nie do końca mogę to zrozumieć. Przez poczynania WTA, które nie dba o marketing, pozwolono, że świat nabrał przekonania, iż wielkie emocje są tylko w tenisie męskim - powiedział Ignacik podczas transmisji.

- W turniejach łączonych ci, którzy chcieliby wykupić bilet na mecze kobiet, nie mają szans, bo są one wykupione przez kibiców, którzy oglądają mężczyzn. Ci fani później przenoszą się na boczne korty i fani, którzy chcieliby zostać na paniach, muszą zostać na zewnątrz i oglądać mecz na dużych ekranach - zdiagnozował problem.

Dodajmy, że to nie pierwszy raz, gdy mecze Igi Świątek nie przyciągają na trybuny kompletu publiczności. Wydaje się, że potencjał marketingowy nie jest odpowiednio wykorzystywany przez WTA.

Zobacz także:
Dramat czołowego tenisisty świata. Może nie zagrać w Paryżu
Sabalenka była o włos od porażki. Komentatorom odebrało mowę

Komentarze (7)
avatar
eL Te
16.05.2024
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Szanowny Panie Redaktorze. To raczej nie jest dramatem Igi!!! a bardziej dotyczy to organizatorów...to chyba ich nieudolność została obnazona!!! 
avatar
Piotr Gorowski
16.05.2024
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Uwielbiam tenisa, ale damskiego w większości nie da się oglądać przez ,,wycie,,zawodniczek .W telewizorze można wyłączyć głos ale to się kepsko ogląda a na żywo nie ma takiej możliwości więc na Czytaj całość
avatar
fannovaka
15.05.2024
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Ale olewaja Wlosi Swiatkowne 
avatar
dopowiadacz1
14.05.2024
Zgłoś do moderacji
1
1
Odpowiedz
A co grozi tym , którzy chcą zostać na paniach ? 
avatar
tad49
14.05.2024
Zgłoś do moderacji
1
1
Odpowiedz
Dlaczego Iga chce oddać przewagę przełamania ?! 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (876 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.