Head przedłuży kontrakt z Marią Szarapową! "Jesteśmy dumni mogąc ją wspierać"

Po poniedziałkowej konferencji prasowej wiele marek reprezentowanych przez Marię Szarapową, na czele z Tag Heuer i Porsche, zdystansowało się od całej sprawy, jednak w tym wielkim gronie znalazł się jeden śmiałek.

W tym artykule dowiesz się o:

Skutki pozytywnego wyniku badań antydopingowych Marii Szarapowej sięgają nie tylko jej kariery tenisowej, ale także zobowiązań sponsorskich Rosjanki. Zdaniem wielu ekspertów straty finansowe 28-latki z Niagania mogą wynieść nawet 60 milionów dolarów. Jedyną firmą, która zdecydowała się na przedłużenie kontraktu z pięciokrotną mistrzynią wielkoszlemową został Head, producent sprzętu sportowego.

- Szczerość i odwaga, jaką zaprezentowała na konferencji prasowej zachwyciła nas. Jesteśmy dumni mogąc wspierać Marię, zarówno teraz, jak i w przyszłości, dlatego zamierzamy przedłużyć z nią kontrakt. Nie możemy doczekać się dalszej współpracy i kolejnych akcji promocyjnych. Maria mogła popełnić błąd, ale kredyt zaufania, jaki dotychczas zdobyła, wystarczy, abyśmy mogli dalej z nią pracować przez długie lata - czytamy w oświadczeniu szefa marki, Johna Eliascha.

Współpraca Szarapowej z austriackim producentem rakiet tenisowych trwa od 2011 roku, kiedy to dołączyła do innej gwiazdy tej firmy, Novaka Djokovicia. Jak spekulowały wtedy media, wartość kontraktu Rosjanki to ponad 2 miliony dolarów.

Zobacz wideo: Woźniacka krytykuje Szarapową: Trzeba wszystko sprawdzać. Nawet syrop na kaszel może zawierać zakazane substancje

Źródło: Foto Olimpik/x-news

Komentarze (7)
avatar
Sharapov
10.03.2016
Zgłoś do moderacji
0
2
Odpowiedz
Head bravo! kiedy inni nawet ci najwięksi uciekają jak szczurki Wy pokazaliście klasę. Dziwię się takiemu Porsche kto odpowiada tam za PR ale ich reakcja była przesadzona o wiele. Ludzie z PR p Czytaj całość
avatar
pao
10.03.2016
Zgłoś do moderacji
4
1
Odpowiedz
Brawo Head! Nie ugięli się jak reszta. I wcale na tym nie stracą a wrecz przeciwnie. 
emotions
10.03.2016
Zgłoś do moderacji
4
0
Odpowiedz
Fajnie że tak zdecydowali. To jest lepsza postawa niż odwrócenie sie jak czynią inni sponsorzy. Oczywiście też można uznać za kalkulacje niemniej lepsza aniżeli dbanie o wizerunek by nie być ko Czytaj całość
avatar
kici kici
10.03.2016
Zgłoś do moderacji
2
2
Odpowiedz
Ahahah "Nie możemy doczekać się dalszej współpracy i kolejnych akcji promocyjnych" Head upadł na łeb. 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.