Head przedłuży kontrakt z Marią Szarapową! "Jesteśmy dumni mogąc ją wspierać"

Po poniedziałkowej konferencji prasowej wiele marek reprezentowanych przez Marię Szarapową, na czele z Tag Heuer i Porsche, zdystansowało się od całej sprawy, jednak w tym wielkim gronie znalazł się jeden śmiałek.

W tym artykule dowiesz się o:

Skutki pozytywnego wyniku badań antydopingowych Marii Szarapowej sięgają nie tylko jej kariery tenisowej, ale także zobowiązań sponsorskich Rosjanki. Zdaniem wielu ekspertów straty finansowe 28-latki z Niagania mogą wynieść nawet 60 milionów dolarów. Jedyną firmą, która zdecydowała się na przedłużenie kontraktu z pięciokrotną mistrzynią wielkoszlemową został Head, producent sprzętu sportowego.

- Szczerość i odwaga, jaką zaprezentowała na konferencji prasowej zachwyciła nas. Jesteśmy dumni mogąc wspierać Marię, zarówno teraz, jak i w przyszłości, dlatego zamierzamy przedłużyć z nią kontrakt. Nie możemy doczekać się dalszej współpracy i kolejnych akcji promocyjnych. Maria mogła popełnić błąd, ale kredyt zaufania, jaki dotychczas zdobyła, wystarczy, abyśmy mogli dalej z nią pracować przez długie lata - czytamy w oświadczeniu szefa marki, Johna Eliascha.

Współpraca Szarapowej z austriackim producentem rakiet tenisowych trwa od 2011 roku, kiedy to dołączyła do innej gwiazdy tej firmy, Novaka Djokovicia. Jak spekulowały wtedy media, wartość kontraktu Rosjanki to ponad 2 miliony dolarów.

Zobacz wideo: Woźniacka krytykuje Szarapową: Trzeba wszystko sprawdzać. Nawet syrop na kaszel może zawierać zakazane substancje

Źródło: Foto Olimpik/x-news

Komentarze (7)
avatar
Sharapov
10.03.2016
Zgłoś do moderacji
0
2
Odpowiedz
Head bravo! kiedy inni nawet ci najwięksi uciekają jak szczurki Wy pokazaliście klasę. Dziwię się takiemu Porsche kto odpowiada tam za PR ale ich reakcja była przesadzona o wiele. Ludzie z PR p Czytaj całość
avatar
pao
10.03.2016
Zgłoś do moderacji
4
1
Odpowiedz
Brawo Head! Nie ugięli się jak reszta. I wcale na tym nie stracą a wrecz przeciwnie. 
emotions
10.03.2016
Zgłoś do moderacji
4
0
Odpowiedz
Fajnie że tak zdecydowali. To jest lepsza postawa niż odwrócenie sie jak czynią inni sponsorzy. Oczywiście też można uznać za kalkulacje niemniej lepsza aniżeli dbanie o wizerunek by nie być ko Czytaj całość
avatar
kici kici
10.03.2016
Zgłoś do moderacji
2
2
Odpowiedz
Ahahah "Nie możemy doczekać się dalszej współpracy i kolejnych akcji promocyjnych" Head upadł na łeb.