Porsche i Tag Heuer czekają na ostateczne zakończenie sprawy Marii Szarapowej

Po ogłoszeniu dwuletniej dyskwalifikacji Marii Szarapowej jej sponsorzy podzielili się. Head i Nike nie widzą przeszkód, aby współpraca była kontynuowana, z kolei Porsche i Tag Heuer wolą poczekać na ostateczną decyzję.

Rafał Smoliński
Rafał Smoliński

Pięciokrotna mistrzyni wielkoszlemowa nie złożyła jeszcze broni i zamierza odwołać się od wyroku ITF do Sportowego Sądu Arbitrażowego w Lozannie. Z tej przyczyny producent samochodów marki Porsche postanowił wstrzymać się z ostateczną decyzją aż do ogłoszenia werdyktu CAS.

Porsche zawiesiło współpracę z Marią Szarapową już po marcowej konferencji w Los Angeles, podczas której tenisistka ogłosiła, że została przyłapana na stosowaniu meldonium. - Ze względu na procedurę odwoławczą wszelkie aktywności związane z Marią pozostaną wstrzymane aż do finalnego wyroku - głosi specjalny komunikat.

Do współpracy z Rosjanką nie spieszy się również znany producent zegarków, firma Tag Heuer. W marcu szwajcarski gigant ogłosił, że nie jest zainteresowany wznowieniem rozmów dotyczących nowej umowy (poprzednia wygasła z końcem 2015 roku). - Teraz mamy trochę czasu, ponieważ Maria jest zawieszona na dwa lata, zatem nie musimy się spieszyć z podpisaniem kolejnego kontraktu - powiedział szef firmy Tag Heuer, Jean-Claude Biver.

Na decyzję Sportowego Sądu Arbitrażowego w Lozannie nie zamierzali czekać przedstawiciele marki Avon. Znana firma kosmetyczna poinformowała już, że jej współpraca z Szarapową dotyczyła jedynie limitowanej edycji jednego z zapachów i w naturalny sposób uległa już zakończeniu. Avon nie zamierza przedłużać poprzedniej umowy.

ZOBACZ WIDEO #dziejesienaeuro. Jakub Wawrzyniak receptą na bolączkę reprezentacji? "Byłby najlepszym rozwiązaniem"


Oglądaj mecze WTA Tour z udziałem Igi Świątek, Magdy Linette i innych topowych zawodniczek w serwisie CANAL+ online. (link sponsorowany)
Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×