Sponsorzy wracają do współpracy z Marią Szarapową. "Uważamy decyzję ITF za błędną"
Pomimo decyzji Międzynarodowej Federacji Tenisowej (ITF) o dwuletniej dyskwalifikacji, Maria Szarapowa wciąż może liczyć na swoich sponsorów.
Kiedy w marcu Maria Szarapowa przyznała się do stosowania meldonium, w ciągu kilku dni straciła wiele intratnych umów sponsorskich, na czele z Nike i Porsche. Jedną z nielicznych firm, która nie odwróciła się od Rosjanki było Head, producent sprzętu sportowego.
Trzy miesiące później, gdy wiadomo już, że była liderka rankingu WTA została zdyskwalifikowana, austriacka marka rakiet tenisowych nie zamierza zmieniać swojej decyzji.
W środę, kilka godzin po ogłoszeniu wyroku przez Międzynarodową Federację Tenisową (ITF), chęć wznowienia współpracy z Szarapową wyraziła także Nike. Ponadto, Rosjanka może liczyć także na wsparcie ze strony Evian, marki wody mineralnej, którą reklamowała od 2010 roku.
ZOBACZ WIDEO Soft tenis, czyli Polak też potrafi (źródło TVP)