Roger Federer skrytykowany. Poszło o reklamę jeansów

Roger Federer nie zdobył przychylnych recenzji za występ w najnowszej reklamie. Szwajcar nakręcił krótkie wideo w ramach współpracy ze swoim sponsorem, firmą Uniqlo.

Rafał Smoliński
Rafał Smoliński
Roger Federer Getty Images / Michael Dodge / Na zdjęciu: Roger Federer
Tym razem Roger Federer reklamował jeansy. W materiale promocyjnym 20-krotny mistrz wielkoszlemowy gra na fortepianie jeden z utworów Jana Sebastiana Bacha, po czym opowiada o swoim życiu poza kortem. - Moje życie, moje jeansy - wyznał na koniec utytułowany Szwajcar.

Teraz firmy działające w branży reklamowej są krytycznie nastawione do wypuszczonego na rynek wideo. Poproszony o komentarz przedstawiciel Uniqlo powiedział tylko, że na filmie pokazano po prostu jak wielki mistrz "spędza czas w jeansach w swoim domu".

- Biorąc pod uwagę skalę inspiracji, to oceniamy to bardzo nisko. Do tego nie ma co ukrywać, ale Federer mógłby zagrać z trochę większą pasją - ocenił serwis Branding in Asia, który skupia się na szeroko pojętym marketingu w strefie Pacyfiku.

Zobacz także: Naomi Osaka zmienia plany. Mistrzyni Australian Open nie poleci do Dohy

Krytycy twierdzą, że firma Uniqlo, z którą Federer podpisał wielki kontrakt latem 2018 roku, nie popisała się z tym materiałem. Szwajcarowi wypomniano, że nawet współpracujący przez kilka lat z Japończykami Novak Djoković nie nagrał czegoś gorszego.

Zobacz także: Radwańska startuje z przygotowaniami do "Tańca z Gwiazdami"

ZOBACZ WIDEO Novikovas zaskoczony wyróżnieniem. "Byłem pewny, że wygra Carlitos"
Czy Roger Federer wygra w 2019 roku turniej wielkoszlemowy?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×