Roger Federer skrytykowany. Poszło o reklamę jeansów

Getty Images / Michael Dodge / Na zdjęciu: Roger Federer
Getty Images / Michael Dodge / Na zdjęciu: Roger Federer

Roger Federer nie zdobył przychylnych recenzji za występ w najnowszej reklamie. Szwajcar nakręcił krótkie wideo w ramach współpracy ze swoim sponsorem, firmą Uniqlo.

W tym artykule dowiesz się o:

Tym razem Roger Federer reklamował jeansy. W materiale promocyjnym 20-krotny mistrz wielkoszlemowy gra na fortepianie jeden z utworów Jana Sebastiana Bacha, po czym opowiada o swoim życiu poza kortem. - Moje życie, moje jeansy - wyznał na koniec utytułowany Szwajcar.

Teraz firmy działające w branży reklamowej są krytycznie nastawione do wypuszczonego na rynek wideo. Poproszony o komentarz przedstawiciel Uniqlo powiedział tylko, że na filmie pokazano po prostu jak wielki mistrz "spędza czas w jeansach w swoim domu".

- Biorąc pod uwagę skalę inspiracji, to oceniamy to bardzo nisko. Do tego nie ma co ukrywać, ale Federer mógłby zagrać z trochę większą pasją - ocenił serwis Branding in Asia, który skupia się na szeroko pojętym marketingu w strefie Pacyfiku.

Zobacz także: Naomi Osaka zmienia plany. Mistrzyni Australian Open nie poleci do Dohy

Krytycy twierdzą, że firma Uniqlo, z którą Federer podpisał wielki kontrakt latem 2018 roku, nie popisała się z tym materiałem. Szwajcarowi wypomniano, że nawet współpracujący przez kilka lat z Japończykami Novak Djoković nie nagrał czegoś gorszego.

Zobacz także: Radwańska startuje z przygotowaniami do "Tańca z Gwiazdami"

ZOBACZ WIDEO Novikovas zaskoczony wyróżnieniem. "Byłem pewny, że wygra Carlitos"

Komentarze (4)
avatar
batscezary
6.02.2019
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
No cóż jako tenisistę bardzo Go lubię,ale jako przeciętny człowiek tak też się zachowuje-kasa do udławienia się.Przykre.... 
avatar
Jerry Jerry
6.02.2019
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
On serio reklamuje jeansy warte 35 funtów? Trochę słabo to wygląda, szkoda, że nie dogadał się z Nike, kasa się zgadza się ale przejście z łyżwy do Uniqlo to zdecydowanie krok wstecz. 
avatar
Kri100
6.02.2019
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Na poziome starych reklam z Małyszem, ale aktorsko ciut lepiej :) 
avatar
yes
6.02.2019
Zgłoś do moderacji
2
0
Odpowiedz
"Do tego nie ma co ukrywać, ale Federer mógłby zagrać z trochę większą pasją" - Federer jest tenisistą, nie musi być dobrym we wszystkim i we wszystko się angażować w porównywalny sposób ;) 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.