Perła znika z nazwy klubu. MKS FunFloor Lublin wystosował oświadczenie
Jak poinformowała oficjalna strona klubowa aktualnych wicemistrzyń Polski, Perła - Browary Lubelskie S.A nie będą już sponsorem tytularnym drużyny.
Jak informuje klub, nie oznacza to jednak końca współpracy ze sponsorem, który od lat wspiera 22-krotnie mistrzynie Polski.
"Trwająca nieprzerwanie od 2016 roku współpraca pomiędzy MKS Lublin S.A. i Perła - Browary Lubelskie S.A. będzie kontynuowana. Browar Perła pozostaje w gronie sponsorów Klubu, a szarfa Perła będzie w dalszym ciągu eksponowana na strojach meczowych zawodniczek oraz w hali Globus w trakcie meczów domowych zespołu" - informuje.
ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: tenisiści czy piłkarze? Jest forma!"Z uwagi na wieloletnią współpracę i uzgodnienia biznesowe Strony zdecydowały się nie komentować, ani nie udzielać dodatkowych informacji związanych ze zmianą pozycji lubelskiego producenta piwa w piramidzie sponsorskiej" - kończy enigmatycznie MKS FunFloor Lublin.
Sezon w PGNiG Superlidze Kobiet rusza w piątek 9 września. W meczu otwarcia MKS FunFloor Lublin zmierzy się u siebie z Eurobudem JKS Jarosław.
Czytaj także:
---> Superliga wprowadza ujednolicony system stron internetowych. To kolejny krok w transformacji cyfrowej
---> Jest mały sukces. Eurobud JKS Jarosław wrócił ze Słowacji