Marketingowa lista przebojów. To oni dają dobry przykład

Dominika Pawlik
Dominika Pawlik

Trefl Gdańsk (i Atom Trefl Sopot)

Działania podejmowanie w ostatnich latach przez kluby, które łączył Trefl, były zdecydowanie najciekawszymi. Nieistniejący już Atom doskonale zdawał sobie sprawę z tego, że siatkówka kobieca nie cieszy się tak dużym powodzeniem jak męska, a mimo to frekwencja w Ergo Arenie sprzyjała. Nagrywanie wspólnych kolęd, interakcje na linii siatkarki - kibice, inicjatywy okołomeczowe - to wszystko zachęcało fanów do przekonania się do Orlen Ligi (aktualnie Ligi Siatkówki Kobiet). Marketing Trefla Gdańsk był zawsze na tym samym poziomie. 

Tegoroczna akcja "doLEWamy do pełna", kiedy klub zmagał się z problemami finansowymi, była nie tylko ciekawa, ale i skuteczna, a to najważniejsze, bo udało się uratować zespół. 

Jeśli do tego dołożyć otwartość na media, pomoc w wykonywaniu pracy i przepływ informacji, to można by pomyśleć, że w Trójmieście nie trzeba nic już zmieniać. A mimo to marketingowcy Trefla ciągle czymś zaskakują.

Działania którego polskiego klubu podobają ci się najbardziej?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Polub Siatkówkę na Facebooku
inf. własna
Zgłoś błąd
Komentarze (1)
  • p_ Zgłoś komentarz
    no faktycznie ukłony w kierunku chemika za pieniądze publiczne będą wozić kibiców i dziennikarzy rewelacja gdyby nie kasa ze spółki skarbu państwa to by w Policach tylko SMS
    Czytaj całość
    istniał oby niedługo ten sztuczny twór padł szczególnie jeśli ma takich "fachowców" działaczy