Boks. Adam Kownacki - Chris Arreola: zdaniem ekspertów Kownacki nie zachwycił

Materiały prasowe / twitter.com/premierboxing / Na zdjęciu Adam Kownacki (z prawej) i Chris Arreola
Materiały prasowe / twitter.com/premierboxing / Na zdjęciu Adam Kownacki (z prawej) i Chris Arreola

Adam Kownacki pokonał jednogłośnie na punkty Chrisa Arreolę po ringowej wojnie. Występ "Babyface'a" nie był jednak idealny, co zauważyli eksperci pięściarstwa.

Niepokonany na zawodowym ringu Adam Kownacki w walce wieczoru podczas gali w Barclays Center na Brooklynie pokonał jednogłośnie na punkty Chrisa Arreolę. Dzięki temu zwycięstwu "Babyface" znacznie przybliżył się do walki o mistrzostwo świata w wadze ciężkiej. 30-latek zdobył również interkontynentalny pas federacji IBF.

Zawodnicy zaprezentowali prawdziwą ringową wojnę, jednak występ Polaka nie był idealny. Kownacki zmierzył się z 38-letnim Arreolą, który jednak najlepsze lata ma już za sobą, a mimo to "Babyface" przyjmował wiele ciosów.

Zobacz także: Boks. Coraz bliżej rewanżu Anthony Joshua - Andy Ruiz. W grze kilka lokalizacji

Ekspert pięściarstwa - Leszek Dudek widząc pojedynek Polaka z Arreolą, nie widzi większych szans Kownackiego w ewentualnym starciu z Deontayem Wilderem.

Przebiegiem rywalizacji zaskoczony był również Kacper Bartosiak, który nie tak wyobrażał sobie tę potyczkę.

Zachwycony emocjami, których dostarczyli pięściarze był Przemysław Garczarczyk, który miał przyjemność oglądać pojedynek w Barclays Center. Warto odnotować, że na walce Kownackiego było kilka tysięcy rodaków.

Nad tym, czy jednak "Babyface" nie ważył zbyt dużo, zastanawia się Robert Małolepszy. Dziennikarz Polsatu Sport sugeruje, że Kownacki dużo się nauczył w tym pojedynku, jednak przed nim wciąż kolejne lekcje.

Zobacz także: MMA. Salim Touahri z trzecią przegraną w UFC. Mickey Gall pokonał Polaka decyzją sędziów

ZOBACZ WIDEO: Piotr Jagiełło o walce Szpilki z Chisorą. "To było bardzo trudne doświadczenie. Zobaczymy, jaki ma plan na przyszłość"

Komentarze (5)
avatar
Miroslaw Lapinski
4.08.2019
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
No co tu gadac adam nie ma jednego-sila jego ciosu jest slaba i finito,wspanialy czlowiek i zawodnik zycze mu sukcesow ale trzeba popracowac nad tym elementem 
avatar
topajew
4.08.2019
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Nie trzeba być ekspertem żeby powiedzieć że nie zachwycił ale i takie walki trzeba umieć wygrywać. Brawo dla Adama za zwycięstwo i trzeba coś zrobić z kondycją bo we wcześniejszych walkach to Czytaj całość
avatar
Rendering
4.08.2019
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
No, niestety od czwartej rundy, to już tylko były zrywki, gdyby 39-cio letni przeciwnik miał dwie sprawne ręce, mogło się skończyć źle 
avatar
EstadioOlimpico
4.08.2019
Zgłoś do moderacji
1
2
Odpowiedz
Szpilka rozkłada ręce a Kownacki żre na potęgę i myśli, że coś tym tłuszczem zwojuje... Same asy... 
avatar
Wiesiek Kamiński
4.08.2019
Zgłoś do moderacji
3
0
Odpowiedz
To była najsłabsza walka Adama ! czyli następna będzie lepsza... 

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (870 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.