Grabowski chętny na starcie boksu z MMA: 50 tysięcy i zwycięzca bierze wszystko

East News / PIOTR DZIURMAN/REPORTER
East News / PIOTR DZIURMAN/REPORTER

Tego jeszcze nie było. Promotor boksu Mariusz Grabowski oferuje zawodnikowi UFC Janowi Błachowiczowi debiut w pięściarskim ringu. W walce z Adamem Balskim na stole znalazłoby się co najmniej 50 tysięcy złotych - zwycięzca bierze wszystko.

MMA vs boks - kasa tylko dla zwycięzcy

Po sobotniej wielkiej walce Floyda Mayweathera Juniora z Conorem McGregorem mówi się o nowym trendzie w boksie. Niewykluczone, że kolejni zawodnicy UFC będą próbować swoich sił w pięściarskim ringu, pomimo że czempion UFC przegrał z "Pięknisiem" przez techniczny nokaut w 10. rundzie. Od jakiegoś czasu taki pomysł chodzi po głowie Janowi Błachowiczowi (rekord MMA 19-7). Trener Polaka startującego w największej światowej federacji MMA Robert Złotkowski przyznał niedawno w rozmowie z nami, że faktycznie coś jest na rzeczy.

- Widzę kogoś takiego ze środowiska MMA, kto poradziłby sobie w boksie. Jestem jak najbardziej za tym, żeby Jan Błachowicz skonfrontował się z którymś z polskich pięściarzy. Czemu nie!? Zróbmy show w Polsce! Janek ma dobrą stójkę, należałoby jeszcze popracować, nabrać kocich ruchów i kto wie? Jest naprawdę silnym facetem, który potrafi mocno uderzyć i dać dobrą walkę - ocenił szkoleniowiec, a cały artykuł przeczytacie tutaj.

Promotor grupy Tymex Boxing, Mariusz Grabowski, z uwagą śledził te informacje. Pojawiła się już nawet wstępna propozycja dla Błachowicza, który 21 października wystąpi na gali UFC w Gdańsku. 34-latek urodzony w Cieszynie mógłby spróbować swoich sił w boksie, a do niedawna mówił o potyczce z Tomaszem Adamkiem.

- Jeżeli Błachowicz czuje się na siłach, to dajmy mu początkującego Adama Balskiego. Jeśli jego jedyną motywacją nie są pieniądze, to powinien wziąć tę walkę. Proponuję 50 tysięcy złotych dla zwycięzcy - na razie nie było odzewu czy to jest mało czy dużo. Idźmy w tę stronę, że wygrany zbiera wszystko. Ma być show, to je zróbmy. Byłbym skłonny dołożyć jeszcze do tej puli, to jest stawka wyjściowa. Błachowicz jest pewny siebie i chce się zmierzyć w boksie? To przecież nie powinien być dla niego problem pokonać Balskiego, wziąć 50 tysięcy w kieszeń i iść dalej? - mówi nam Grabowski.

ZOBACZ WIDEO "Klatka po klatce" #7: Łebkowski o możliwym występie we Wrocławiu

Przez Balskiego do Adamka?

Adam Balski (10-0, 8 KO) uchodzi za jeden z największych talentów w polskim pięściarstwie. Karierę rozpoczął w 2013 roku i powoli wspina się po kolejnych szczebelkach. Jego kunszt chwalił m.in. Artur Szpilka. Kaliszanin ostatni start zaliczył w czerwcu tego roku, stopując podczas gali Polsat Boxing Night Łukasza Janika.

- Jeśli jego trener twierdzi, że Błachowicz jest gotowy na starty w boksie, to idąc tym tropem nie powinien mieć problemu, żeby wygrać z Balskim? Dajmy mu szansę, jeśli pokaże się na tle Balskiego z dobrej strony i wygra, to później pewnie będzie można pomyśleć o walce z Tomaszem Adamkiem. Jeśli zaś wygra Balski, to wiadomo, że nie będzie rywalizował z Adamkiem. To byłby dla Błachowicza swoisty eliminator do potyczki z "Góralem". Wtedy można byłoby do tego pomysłu przekonać promotora Mateusza Borka - dodaje sternik Tymex Boxing.

Wracając do starcia dwóch światów - boksu i MMA - czyli potyczki Mayweathera z McGregorem, mówi się, że zyski z gali będą rekordowe. Nieoficjalnie tę galę za pośrednictwem Pay-Per-View wykupiło ponad 6,5 mln odbiorców. Byłby to zdecydowany rekord, który spowodowałby, że Amerykanin zainkasowałby ponad ćwierćmiliarda dolarów! Dla McGregora gaża oscylowałaby w granicach 50 mln "zielonych".

- Jestem zszokowany informacjami o zarokbach i sprzedanych pakietach PPV. Mayweather jakby chciał, to skończyłby McGregora wcześniej. Widocznie założenia były takie, żeby widowisko trwało jak najdłużej. Na początku wyglądało to całkiem nieźle. Pod względem biznesowym to był świetny strzał, ale boks wiele na tym nie zyskał. Świat chce widowiska, dlatego myślę, że w Polsce mogłaby się sprzedać walka Joanny Jędrzejczyk z Ewą Brodnicką - dodaje Grabowski. Jędrzejczyk jest mistrzynią UFC, z kolei promowana przez Tymex Brodnicka dzierży trofeum WBO w boksie.

Komentarze (2)
mauger
2.09.2017
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Blachowicz nie ma kardio na 3 rundy w mma a ten go chce do ringu bokserskiego na 12 rund wsadzić...... po 4 byłby nokaut przez zaslabniecie... 
lama57
31.08.2017
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
A ja bym zobaczyl na korcie tenisowym pojedynek kulomiota z kajakarzem albo w meczu bejsbola pimpongiste z szachista , powinno sie sprzedac ... 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (872 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.