Fuksiarz oficjalnym partnerem Kanału Zero. Atrakcyjne promocje i ambitne plany

Zdjęcie okładkowe artykułu: Materiały prasowe /  / Fuksiarz.pl
Materiały prasowe / / Fuksiarz.pl
zdjęcie autora artykułu

Fuksiarz.pl, oficjalny bukmacher La Liga w Polsce ogłosił nawiązanie współpracy z Kanałem Zero, najgłośniejszym projektem ostatnich tygodni w polskim internecie. Szefem Kanału Zero jest ambasador Fuksiarza, Krzysztof Stanowski.

Jak zapowiadają obie strony, w trakcie dynamicznej współpracy, Fuksiarz.pl będzie się angażować w wyjątkowy i zróżnicowany świat Kanału Zero, oferując swoim graczom nie tylko dedykowaną ofertę kursową na wydarzenia związane z działalnością kanału, ale także unikatowe konkursy, promocje i bonusy.

Fuksiarz już teraz jest oficjalnym partnerem La Liga w Polsce. Bukmacher oferuje atrakcyjne promocje związane z meczami jednej z najlepszych lig w Europie. Dodatkowo nie można zapominać, że ważnym piłkarzem FC Barcelona pozostaje Robert Lewandowski, z występami którego wiążą się szczególne emocje polskich kibiców. Wystarczy zarejestrować się w serwisie z kodem BETBONUS, by skorzystać z pełnej promocji oferowanej przez bukmachera. Gracze otrzymać mogą bonus powitalny nawet do 770 złotych.

Fuksiarz.pl podkreśla, że współpraca z Kanałem Zero to dla nich nie tylko możliwość oferowania atrakcyjnych zakładów, ale także szansa na zaangażowanie się w dynamiczne i innowacyjne projekty. - Nasza oferta kursowa na wydarzenia związane z Kanałem Zero to odpowiedź na rosnące zainteresowanie fanów. Współpraca przyniesie odbiorcom Kanału Zero i Fuksiarz.pl również konkursy, ekskluzywne treści oraz wyjątkowe bonusy. Chcemy, aby nasze działania dostarczały nie tylko emocji, ale także integracji z kreatywnym światem Kanału Zero – powiedziała Aneta Tylicka, Prezes Zarządu Fuksiarz.pl.

Kanał Zero wystartował 1 lutego. Jednym z pierwszych dużych materiałów był wywiad Krzysztofa Stanowskiego i Roberta Mazurka z prezydentem Andrzejem Dudą. Rozmowa ta wywołała spore poruszenie i do poniedziałku wieczór rozmowa ta została wyświetlona na YouTube ponad 2,2 mln razy. Tylko podczas niej Kanał Zero zyskał ok. 20 tys. subskrybentów na YouTube.

Źródło artykułu: zagranie.com