Najnowsza aktualizacja w League of Legends dostępna już 16 stycznia!
Już jest! Jakiś czas temu otrzymaliśmy od Riotu oficjalną listę ze zmianami, które zostaną wprowadzone na początku nowego sezonu.
Ponadto, co może ucieszyć graczy z najwyższej dywizji - w Challengerze będzie można od nowego sezonu z powrotem grać w duecie, zamiast zmagać się z przeciwnikami solo. Decyzja jest motywowana tym, że bardzo często Challengerzy trafiają na graczy z Mastera w kolejce rankingowej, a ci drudzy mają możliwość grania w duo queue, które do tej pory było zablokowane dla graczy z najwyższego poziomu rankingowego. Od tej pory będzie to możliwe, jednakże zmiana będzie na bieżąco monitorowana przez Riot - zależy im na jak największym zbalansowaniu kolejki rankingowej.
Z najważniejszych zmian w grze:
- Brand otrzymuje buffy na pasywce (każdy stack pasywki zabiera 4 proc., a nie 2 proc. HP jak wcześniej).
- Graves otrzymuje zmniejszone mana costy (z 60/70/80/90/100 do 60/65/70/75/80 sekund) i cooldowny na Q (z 14/13/12/11/10 do 13/12/11/10/9 sekund).
- Zmiany na podstawowych statystykach Kayle - zmniejszane są u niej obrażenia ataków podstawowych (z 2,8 do 2,2) oraz szybkość ataku (z 15 proc. na 10 proc.). Zmiany dostaje także "E" - cooldowny z 16 sekund spadną do 18/17/16/15/14 sekund.
- Skarner otrzymuje więcej bazowej many (z 272,2 na 320) natomiast jego "E" będzie od teraz zadawać więcej obrażeń (z 25/35/45/55/65 na 30/50/70/90/110) oraz jego stun z tej samej umiejętności będzie unieruchamiać na 1,5 sekundy, o 0,5 sekundy dłużej niż uprzednio.
- Zmiany u Zoe; w przypadku użycia "Q" w czasie używania ultimate'a rejestrowanie nowej pozycji bohatera zajmuje nieco dłużej, a co za tym idzie - Q uderzy z nieco większym opóźnieniem. Ponadto "E" będzie się później aktywować - zmiana wynosi z 0,6 na 0,8 sekundy, a opóźnienie na "R" przed pojawieniem się drugiego portalu zostało całkowicie usunięte.
- Varus otrzymuje zupełnie nowy splash art.Zmianom ulegnie także system Honoru: na początku sezonu graczom zostaną obniżone poziomy do następujących pułapów:
Poziom 5. ⇒ Poziom 2., 3. punkt kontrolny
Poziom 4. ⇒ Poziom 2., 2. punkt kontrolny
Poziom 3. ⇒ Poziom 2., 1. punkt kontrolny
Poziom 2. ⇒ Poziom 2., bez punktu kontrolnego
Poziom 1. i niższy nie zostaną zresetowane.
Jeżeli chodzi o punkty kontrolne - każdy z poziomów będzie od teraz posiadał takich trzy. Przy każdym punkcie kontrolnym gracze będą otrzymywać nagrodę (2 poziom i wyżej). W przypadku osiągnięcia najwyższego poziomu będziecie otrzymywali nagrody w takich samych odstępach czasowych jak wcześniej.
Zmianom uległ także system nagród:
Poziom 1.
AWANS 1 klucz
Poziom 2.
AWANS 1 klucz
PUNKT KONTROLNY 2 fragmenty klucza
Poziom 3.
AWANS Kapsuła za poziom 3. zawiera 3 fragmenty klucza, skórkę totemu i 300 niebieskich esencji lub odłamek bohatera o większej wartości.
PUNKT KONTROLNY Kula na poziomie 3. zawiera 2 fragmenty klucza i 150 niebieskich esencji lub odłamek bohatera o większej wartości.
Poziom 4.
AWANS Kapsuła za poziom 4. zawiera 4 fragmenty klucza, emotkę i 630 niebieskich esencji lub odłamek bohatera o większej wartości.
PUNKT KONTROLNY Kula na poziomie 4. zawiera 2 fragmenty klucza i 200 niebieskich esencji lub odłamek bohatera o większej wartości.
Poziom 5.
AWANS Kapsuła za poziom 5. zawiera 5 fragmentów klucza, Szarego Warwicka lub Średniowiecznego Twitcha i 960 niebieskich esencji lub odłamek bohatera o większej wartości. Jeśli posiadacie obydwie skórki, w zamian dostaniecie emotkę lub skórkę totemu.
PUNKT KONTROLNY Kula na poziomie 5. zawiera 3 fragmenty klucza i 250 niebieskich esencji lub odłamek bohatera o większej wartości.
Naprawionych zostało także kilkanaście bugów i wprowadzono także kilka pomniejszych aktualizacji, o których możecie przeczytać w [urlz=https://eune.leagueoflegends.com/pl/news/game-updates/patch/opis-patcha-81]oficjalnym logu.
[/urlz]Dodane zostaną także nowe emotki: ich nazwy to "Dabujący Pingu" "To moja wina?" oraz "No dawaj!"