Poza aktualizacjami w wyglądzie grafik Miss Fortune, o których pisaliśmy wcześniej zamieszczamy także resztę zmian:
Ekko
Dodano premię do prędkości ataku na poziomie 1.
Ekko jest bliski efektywnego dżunglowania, a ta nieduża zmiana powinna mu pomóc w osiągnięciu tego celu bez sprawiania, że będzie przegięty w solowych alejach.
PREMIA DO PRĘDKOŚCI ATAKU NA POZIOMIE 1: Zmiana z 0% na 10%
Evelynn
Zmniejszone obrażenia E.
Obrażenia eksplozywne Evelynn są zdecydowanie zbyt wysokie.
E - Smagnięcie
NIEWZMOCNIONE OBRAŻENIA: 4% maksymalnego zdrowia celu (+2,5% za każde 100 pkt. mocy umiejętności) / zmiana na 3% maksymalnego zdrowia celu (+1,5% za każde 100 pkt. mocy umiejętności)
WZMOCNIONE OBRAŻENIA: 6% maksymalnego zdrowia celu (+3,5% za każde 100 pkt. mocy umiejętności) /zmiana na 4% maksymalnego zdrowia celu (+2,5% za każde 100 pkt. mocy umiejętności)
Ezreal
Zmniejszone obrażenia Q na wczesnych poziomach.
Kleptomancja dramatycznie zmieniła krzywą mocy Ezreala, sprawiając, że dużo łatwiej jest mu wcześniej zdobyć Blask i Łzę Bogini - przedmioty, które są podstawą jego rozgrywki. W wyniku tego skoki mocy Ezreala (szczególnie przy Mocy Trójcy/Muramanie) pojawiają się wcześniej i dłużej wpływają na grę. Bezsensowny jest fakt, że posiada on bezpieczną fazę gry w alei (wręcz pomiata w niej niektórymi wrogami), a do tego jest najsilniejszym prowadzącym w środkowej fazie gry, więc zabieramy mu trochę siły we wczesnej fazie gry.
Q - Mistyczny Strzał
OBRAŻENIA PODSTAWOWE: 35/55/75/95/115 pkt. / zmiana na 15/40/65/90/115 pkt.
Jinx
Zmniejszone podstawowe obrażenia od ataku na wczesnych poziomach. Umiejętność bierna już się nie kumuluje, ale znosi limit prędkości ataku, kiedy Jinx jest podekscytowana. Prędkość ataku działka obrotowego już nie skaluje się z poziomem, ale ma lepsze skalowanie z rangą.
Chcemy podkreślić szalony charakter Jinx poprzez odebranie jej trochę bezpieczeństwa z wczesnej fazy gry, w zamian ulepszając jej możliwości zdobywania i powiększania przewagi. To znaczy, że poprawiamy jej zdolność niszczenia wież i wygrywania pojedynków, zakładając, że wcześniej zdobyła jakieś zabójstwa, oraz dajemy jej szansę wyjątkowej, kompletnej dominacji walk drużynowych, jeżeli się w nich rozkręci.
Podstawowe statystyki
PODSTAWOWE OBRAŻENIA OD ATAKU 66 pkt. / zmiana na 61 pkt.
PRZYROST OBRAŻEŃ OD ATAKU 2,41 pkt. / zmiana na 2,7 pkt.
Umiejętność bierna - Zabawmy Się!
ZAKTUALIZOWANA - ZA DUŻO ZABAWY: Prędkość ataku pochodząca z Zabawmy Się! już się nie kumuluje.
NOWOŚĆ - PONAD 9000: Jinx może przekroczyć limit prędkości ataku, gdy jest podekscytowana.
Q - Zmienianko!
ZAKTUALIZOWANO - PRĘDKOŚĆ ATAKU DZIAŁKA OBROTOWEGO: 30/40/50/60/70% / zmiana na 30/55/80/105/130%
USUNIĘTO - ZJINXOWANE: Działko obrotowe nie dostaje już prędkości ataku zależnej od poziomu Jinx.
Kha’Zix
Zmniejszone skalowanie umiejętności biernej. Zwiększone skalowanie Q.
Kha’Zix powinien błyszczeć, kiedy może odizolować cel i użyć na nim wielu umiejętności jedna po drugiej. Aktualnie obrażenia jego umiejętności biernej są zbyt wysokie, co pozwala mu wygrywać nieodizolowane walki, z których nie powinien wychodzić zwycięsko. W związku z tym przenosimy trochę mocy z jego umiejętności biernej do Q.
Umiejętność bierna - Ukryte Zagrożenie
SKALOWANIE: 0,4 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku / zmiana na 0,2 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku
Q - Zakosztuj Ich Strachu
SKALOWANIE: 1,1 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku / zmiana na 1,2 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku
Malzahar
Zmniejszone skalowanie Q. Zwiększony czas odnowienia R.
Kombinacja eksplozywna Malzahara działa troszkę zbyt dobrze, więc zmniejszamy częstotliwość, z którą może jej używać, i jej ogólne obrażenia.
Q - Zew Pustki
SKALOWANIE: 0,8 pkt. mocy umiejętności / zmiana na 0,65 pkt. mocy umiejętności
R - Uścisk Piekieł
CZAS ODNOWIENIA: 120/100/80 sek. / zmiana na 140/110/80 sek.
Nunu
Nunu zadaje teraz dodatkowe obrażenia magiczne przy podstawowych atakach. W zwiększa teraz również moc umiejętności obydwu celów.
Na chwilę obecną Nunu po prostu nie jest zbyt dobry.
Q - Pożarcie
NOWOŚĆ - TE RĘCE: Nakarmiony daje teraz dodatkowo 3/5/7/9/11 (+5 za każde 100 pkt. mocy umiejętności) pkt. obrażeń magicznych przy atakach podstawowych.
W - Wrząca Krew
NOWOŚĆ - MAGICZNE PALCE: Teraz dodatkowo zwiększa moc umiejętności obydwu celów o 40% (maksymalne zwiększenie: 40/60/80/100/120 pkt.)
Ornn
Ornn nie jest już niepowstrzymany, kiedy używa W. Zwiększony czas odnowienia R.
Najczęściej, aby skontrować bohaterów, którzy stoją w miejscu (albo jak w przypadku Ornna poruszają się powoli) i zadają ciągłe obrażenia, należy ich przemieścić. Fakt, że Ornn jest niepowstrzymany podczas używania W - Ognistego Miecha nie pozostawia graczom wielu opcji przeciwko niemu. Czas odnowienia jego superumiejętności również bardzo utrudnia przeciwnym drużynom agresywniejszą grę, więc go wydłużamy.
W - Ognisty Miech
USUNIĘTO - NIE DO POWSTRZYMANIA: Ornn nie jest już niepowstrzymany podczas używania tej umiejętności.
R - Zew Boga Kuźni
CZAS ODNOWIENIA: 130/100/70 sek. / zmiana na 140/120/100 sek.
Pantheon
Zmieniamy sposób, w jaki namierzane umiejętności przyciągają agresję stworów, a to ma całkiem duży wpływ na funkcjonowanie umiejętności biernej Pantheona.
W - Egida Zeonii
AGRESJA STWORÓW JEST PRZEGIĘTA: Nie blokuje już ataków stworów oblężniczych, ani nie jest przez nie zużywana.
Sona
Zmniejszony koszt many Q.
Osłabienia Sony, które przeprowadziliśmy z powodu zmian w systemie run, były zbyt dotkliwe, więc przywracamy jej trochę zdolności do nękania wrogów w alei.
Q - Hymn Odwagi
KOSZT 60/65/70/75/80 pkt. many / zmiana na 50/55/60/65/70 pkt. many
Vayne
Zmniejszona prędkość ataku na poziom. Zmniejszona premia do obrażeń od ataku R.
Obecnie Vayne jest po prostu zbyt silna. Zwinne Nogi zapewniają jej łatwiejszą drogę do osiągnięcia późnej fazy gry, a kiedy już tam dotrze, dosłownie pływa w statystykach. Zamiast uderzać w jej fazę gry w alei (i całą presję kłaść na przeciwnym dolnym), zmniejszamy jej moc w późnej fazie gry.
Podstawowe statystyki
PRZYROST PRĘDKOŚCI ATAKU: 4% / zmianaz na 3,3%
R - Godzina Sądu
DODATKOWE OBRAŻENIA OD ATAKU: 30/50/70 pkt. / zmiana na 20/30/40 pkt.
Ponadto nastąpiła jedna zmiana w przedmiotach:
Zaklęcie: Runiczne Echa
Zwiększono przywrócenie many za aktywację efektu zaklęcia.
Większość dżunglujących magów ma problemy z maną - głównym wyjątkiem są ci, którzy potrafią zmieniać swoją postać - więc chcemy dać tym słabszym dżunglującym magom więcej stabilności.
PRZYWRÓCENIE BRAKUJĄCEJ MANY: 15% / zmiana na 25%
I o wiele większa kolejna, gdyż usuwa przedmioty tworzące wizję i zmienia znacznie granie supportami:
Przedmioty dla wspierających
Wspierający przeznaczają mnóstwo złota - i przestrzeni w ekwipunku - na dwa przedmioty, których używają głównie oni sami. Łączymy te dwa przedmioty w jeden, by dać wspierającym większą swobodę w wybieraniu przedmiotów.
Usunięte przedmioty
Usunięto Kamień Widzenia. Usunięto przedmioty 3. kręgu dla wspierających.
Lista usuniętych przedmiotów:
Kamień Widzenia
Rubin Widzenia
Roszczenie Królowej Lodu
Talizman Wstąpienia
Zbocze Góry
Zaktualizowane przedmioty i zadania:
ZAKTUALIZOWANO - PRZEDMIOT Z TOTEMAMI: Ukończenie zadania z przedmiotu dla wspierających daje teraz efekt użycia Kamienia Widzenia zamiast starych nagród.
NOWOŚĆ - IDŹ DO BAZY: Ukończenie zadania daje tylko jeden ładunek totemu dopóki nie wrócisz do fontanny.
ZAKTUALIZOWANO - MNIEJ ZADANIOWE: Zadanie zostaje ukończone po uzyskaniu 500, a nie 750 szt. złota.
Lodowy Kieł
NOWOŚĆ - NOWY MODEL: Po ukończeniu zadania zostaje ulepszony do Oka Lodowego, które może przechowywać do trzech ładunków totemu.
Medalion Nomada
NOWOŚĆ - NOWY MODEL: Po ukończeniu zadania zostaje ulepszony do Oka Nomada, które może przechowywać do trzech ładunków totemu.
Bransoleta Targonu
NOWOŚĆ - NOWY MODEL: Po ukończeniu zadania zostaje ulepszona do Oka Astralnego, które może przechowywać do trzech ładunków totemu.
Pozostałość po Obserwatorach
STARA NAZWA Oko Obserwatora
PRZEPIS Kamień Widzenia + Lodowy Kieł + 550 szt. złota ⇒ Lodowy Kieł (lub Oko Lodowe) + Rubinowy Kryształ + 550 szt. złota
WSZYSTKIE STATYSTYKI: Takie same jak w starym Oku Obserwatora.
NOWOŚĆ - NOWY MODEL: Po ukończeniu zadania zostaje ulepszona do Oka Obserwatora, które może przechowywać do trzech ładunków totemu.
Pozostałość po Wyniesionych
STARA NAZWA: Oko Oazy
PRZEPIS: Kamień Widzenia + Medalion Nomada + 550 szt. złota ⇒ Medalion Nomada (lub Oko Nomada) + Rubinowy Kryształ + 250 szt. złota
WSZYSTKIE STATYSTYKI: Takie same jak w starym Oku Oazy.
NOWOŚĆ - NOWY MODEL: Po ukończeniu zadania zostaje ulepszona do Oka Wstąpienia, które może przechowywać do trzech ładunków totemu.
Pozostałość po Aspektach
STARA NAZWA: Oko Ekwinokcjum
PRZEPIS: Kamień Widzenia + Bransoleta Targonu + 550 szt. złota ⇒ Bransoleta Targonu (lub Oko Astralne) + Rubinowy Kryształ + 650 szt. złota
WSZYSTKIE STATYSTYKI: Takie same jak w starym Oku Ekwinokcjum.
NOWOŚĆ - NOWY MODEL: Po ukończeniu zadania zostaje ulepszona do Oka Aspektu, które może przechowywać do trzech ładunków totemu.
Dochodzi do tego kilka zmian w itemach dla wspierających:
Wyważenie serii przedmiotów
Wydłużony czas trwania dezaktywacji efektu Ostrza Złodziejki Czarów (po zabiciu stwora/potwora). Zmniejszone leczenie Reliktowej Tarczy, kiedy jej efekt zostanie aktywowany przez bohatera walczącego z dystansu.
Przedmioty powiązane z Ostrzem Złodziejki Czarów
ZAKTUALIZOWANO - TO NIE JEST PRZEDMIOT DO DŻUNGLI: Efekt przedmiotów powiązanych z Ostrzem Złodziejki Czarów jest również dezaktywowany przy zabijaniu niepotężnych potworów.
CZAS TRWANIA DEZAKTYWACJI PO ZABICIU STWORA/POTWORA: 8 sek. / zmiana na 12 sek.
Przedmioty powiązane z Reliktową Tarczą
ZAKTUALIZOWANO - AKTUALIZACJA: Efekt leczący jest zmniejszony o 50%, jeśli posiadacz przedmiotu walczy na dystans.
Wprowadzono także szereg drobnych zmian i napraw błędów, o których szerzej można przeczytać tutaj.
ZOBACZ WIDEO: ELEAGUE Major Boston 2018: zobacz najlepsze akcje graczy Virtus.pro