Esportowcy promują zdrowe odżywianie i aktywność fizyczną. Niecodzienna kampania w Szwecji

Na co dzień ludzie związani z popkulturą udzielają się w akcjach promujących cele charytatywne czy zdrowe odżywianie. Tym razem padło na esport, gdzie zawodnicy zaczynają się pojawiać na produktach żywnościowych.

Bartłomiej Kuczyński
Bartłomiej Kuczyński
Esportowcy promują zdrowe odżywianie i aktywność fizyczną Materiały prasowe / Twitter.com/nipgaming / Esportowcy promują zdrowe odżywianie i aktywność fizyczną
W Szwecji postanowiono zorganizować niecodzienną akcję marketingową. Jedne z najbardziej rozpoznawalnych osób w szwedzkiej społeczności esportowej, czyli Emil "HeatoN" Christensen i Christopher "Get_RiGhT" Alesund pojawią się w każdym sklepie w Szwecji.

W jaki sposób? Ich wizerunki będą dostępne na tyłach kartonów do mleka największego producenta w Szwecji, Sommarmjölk. Sam opis widniejący przy ich postaciach zachęca do aktywności fizycznej oraz zdrowego odżywiania.

Akcja ma potrwać przez miesiąc, od 15 maja do 15 czerwca. Obejmie całą Szwecję, a produkt będzie dostępny w każdym markecie.

ZOBACZ WIDEO Wiktor "TaZ" Wojtas: Chciałbym zagrać na Stadionie Narodowym wypełnionym po brzegi
Czy uważasz taką akcję promocyjną za skuteczną?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×