Esportowcy promują zdrowe odżywianie i aktywność fizyczną. Niecodzienna kampania w Szwecji
Na co dzień ludzie związani z popkulturą udzielają się w akcjach promujących cele charytatywne czy zdrowe odżywianie. Tym razem padło na esport, gdzie zawodnicy zaczynają się pojawiać na produktach żywnościowych.
Bartłomiej Kuczyński
Materiały prasowe
/ Twitter.com/nipgaming
/ Esportowcy promują zdrowe odżywianie i aktywność fizyczną
W jaki sposób? Ich wizerunki będą dostępne na tyłach kartonów do mleka największego producenta w Szwecji, Sommarmjölk. Sam opis widniejący przy ich postaciach zachęca do aktywności fizycznej oraz zdrowego odżywiania.
Akcja ma potrwać przez miesiąc, od 15 maja do 15 czerwca. Obejmie całą Szwecję, a produkt będzie dostępny w każdym markecie.
ZOBACZ WIDEO Wiktor "TaZ" Wojtas: Chciałbym zagrać na Stadionie Narodowym wypełnionym po brzegi