Virtus.pro odświeżyło swój brand i logo
Każda branża potrzebuje reform, udogodnień, dostosowania do rynku i pewnego rodzaju odświeżenia. Organizacja Virtus.pro zdecydowała się na uaktualnienie swojego logo i brandu, które powstały 15 lat temu, w 2003 roku.
Cyprian Suchomski
Facebook
/ ESL Dota 2
/ Na zdjęciu: zespół Virtus.pro
Logo jest jedną z najbardziej chwytliwych wizytówek instytucji, a zmiana na bardziej nowoczesny projekt ma na celu zwiększenie atrakcyjności. Tym razem postawiono na minimalizm i większe zaakcentowanie kolorystyki, która kojarzona jest z organizacją Virtus.pro. Nie ulega wątpliwości, że potrzebują czegoś nowego, by znów przekonać do siebie fanów. Czy jest to dobry kierunek?
Odświeżony brand Virtus.pro
Od teraz Virtus.pro będziemy mogli oglądać już pod odświeżonym brandem, lecz wstępnie nie zwiastuje to zmiany. Fani nadal czują się urażeni wydarzeniami z przeszłości i nie będzie łatwo nakłonić ich do zmiany zdania i ponownego przywdziania barw VP na trybunach wydarzeń esportowych.
ZOBACZ WIDEO: Polacy pokochali esport. Mamy trzeci wynik na świecie! "To efekt Małysza"