Najlepsze lineupy podczas play-offów 3. sezonu Hearthstone

Materiały prasowe / Blizzard / Logo Hearthstone Championship Tour
Materiały prasowe / Blizzard / Logo Hearthstone Championship Tour

Dominacja control priesta oraz nowatorski szaman "Vipera" - to najbardziej zaskakujące pozycje w zestawieniu. Które jeszcze talie sprawdziły się najlepiej podczas minionych play-offów? Prezentujemy zestawienie lineupów 16 najlepszych graczy.

Wybór lineupu to najistotniejszy element przygotowań do każdego turnieju Hearthstone. Bardzo często takowy turniej można przegrać jeszcze przed jego rozpoczęciem poprzez wybór złych talii. Jednocześnie, trafiając z wyborem, znacznie zwiększamy nasze szanse na końcowy triumf. Przyjrzyjmy się zatem, które z lineupów najlepiej sprawdziły się podczas minionych playoffów.

MiejsceNickTalia 1Talia 2Talia 3Talia 4
1-2 Faeli Secret Hunter Even Paladin Control Priest Odd Rogue
Viper Control Shaman Odd Warrior Control Priest Control Mage
3-4 BunnyHoppor Secret Hunter Even Paladin Control Priest Even Warlock
ThunderUP Secret Hunter Odd Rogue Control Priest Even Warlock
5 Dawido Secret Hunter Odd Paladin Control Priest Even Warlock
6 Casie Secret Hunter Even Paladin Control Priest Even Warlock
7 Maur1 Deathrattle Hunter Toggwagle Druid Clone Priest Even Warlock
8 Psychodel Secret Hunter Odd Paladin Odd Rogue Even Shaman
9 Meati Quest Rogue Mecha'thun Druid APM Priest Mecha'thun Warlock
10 Hawkeye Deathrattle Hunter OTK Paladin Clone Priest Even Warlock
11 Florindo Secret Hunter Odd Paladin Odd Rogue Even Shaman
12 Tars Deathrattle Hunter OTK Paladin Mecha'thun Druid Mecha'thun Warlock
13 ThijsNL Secret Hunter OTK Paladin Odd Rogue Even Warlock
14 Yogg Fatigue Warrior Control Mage Control Priest Even Warlock
15 RENMEN Deathrattle Hunter Cube Paladin Clone Priest Cube Warlock
16 FreddyB Secret Hunter Odd Paladin Odd Rogue Malygos Druid

Rozkład względem klas:

KlasaIlość taliiTyp taliiIlość taliiTyp taliiIlość taliiTyp taliiIlość talii
Hunter 13 Secret 9 Deathrattle Hunter 4
Paladin 11 Odd 4 Even 3 OTK 3 Cube 1
Priest 11 Control 7 Clone 3 APM 1
Warlock 11 Even 8 Mecha'thun 2 Cube 1
Rogue 7 Odd 6 Quest 1
Druid 4 Mecha'thun 2 Toggwagle 1 Malygos 1
Shaman 3 Even 2 Control 1
Warrior 2 Odd 1 Fatigue 1
Mage 2 Control 2

Na pewno mocno w oczy rzuca się wspomniana już dominacja Control Priesta. Talia ta przed play-offami, mimo iż pojawiała się w mecie, to raczej nikt nie traktował jej jako przesadnie mocnej. Tutaj natomiast w swoim lineupie ma ją każdy z 6 najlepszych graczy. 5 z 6 najwyżej sklasyfikowanych zawodników posiadało także Secret Huntera, jednakże to nie powinno nikogo dziwić, łowca jest na dzisiaj zdecydowanie najmocniejszą klasą.

ZOBACZ WIDEO Rajd Dakar. Nietypowy zakład uczestników. Na szali fryzura i długi pocałunek

Inną wartą uwagi rzeczą jest ilość archetypów paladyna. Aż cztery różne rodzaje talii, z dość równomiernym rozkładem między graczy to stan, do jakiego powinni dążyć twórcy gry w przypadku każdej z klas.

Na przeciwnym biegunie znaleźli się natomiast druid, szaman, wojownik oraz mag. Dość wyraźnie widać, że póki co te 4 klasy odstają od pozostałych. Może być jednak jedynie kwestią czasu, aż ktoś wpadnie na pomysł jak je wykorzystać. Takich przypadków nie trzeba daleko szukać. Wszak jeden ze zwycięzców play-offów, "Viper" zbudował kompletnie nowego szamana, co jak widać zdecydowanie mu się opłaciło.

Komentarze (0)