- Rynek esportowy oraz gamingowy jest już stałym punktem w wykorzystywaniu nowoczesnych form działań marketingowych ze względu na jego potencjał wśród społeczności internetowych. Wsparcie tak wpływowego partnera jakim jest Ekstraklasa Games, pozwala nam jeszcze mocniej wkroczyć w świat esportu na polskim rynku. Chcemy towarzyszyć fanom gier w odkrywaniu ich pasji i zapewniać dodatkowe, niezwykłe emocje. Ze strony KFC to nie pierwsze i nie ostatnie wejście do świata gier komputerowych - mówi Szymon Dyjach, Buzz & Appreciation Manager KFC.
Ekstraklasa Games po zakończonych niedawno kwalifikacjach stała się oficjalnie największym esportowym turniejem EA Sports FIFA w Polsce. Do 16 turniejów kwalifikacyjnych zanotowano ponad 17 tysięcy zgłoszeń, co jest rekordem pod względem liczby rejestracji.
Zobacz także:
- Najpiękniejsze gole turnieju Ekstraklasa Cup 2019
- Ogromne emocje i świetna zabawa. Wisła Płock wygrała 3. edycję turnieju Ekstraklasa Cup
Turniej ma status ligi partnerskiej EA SPORTS - Official League Qualifier, dzięki czemu jest to jedyny polski turniej dający możliwość walki o punkty w rankingu FIFA 19 Global Series. Daje to możliwość awansu na FIFA eWorld Cup 2019. Rozgrywki są przeznaczone dla wszystkich zawodników, zarówno amatorów jak i profesjonalistów.
ZOBACZ WIDEO "Druga połowa". Piątek przedstawicielem nowego pokolenia? "Nie ma kompleksów ale zna swoje miejsce w szeregu"