Statuetki DEMES zostały wręczone w trakcie XVI Gali Sportu i Biznesu, która zwieńczyła dwudniowe Forum SPORTBIZ, czyli największe wydarzenie integrujące branżę sportową w Polsce. W warszawskim Centrum Olimpijskim PKOl uhonorowano najlepsze projekty i organizacje w marketingu sportowym i sponsoringu.
Nagrodzony projekt Ekstraklasa Games to największy turnieju FIFA w Polsce - jego druga edycja trwała od listopada do lipca. Rozgrywki należą do elitarnego grona oficjalnych lig partnerskich EA Sports. Drugą edycję wygrali zawodnicy Rakowa Częstochowa (na PlayStation 4) i Arki Gdynia (na Xbox). W całym sezonie odnotowano ponad 12,5 tys. rejestracji graczy do turniejów kwalifikacyjnych. Obecnie trwają przygotowania do trzeciej edycji rozgrywek, które mają wystartować jeszcze w tym roku.
Gracze rywalizowali o nagrody finansowe z puli 35 tysięcy złotych oraz o akcesoria gamingowe od partnera finałów, producenta sprzętu dla graczy - HyperX. Oficjalnymi partnerami rozgrywek były popularne marki - KFC i Media Expert. Kluczowa dla realizacji projektu jest współpraca z wydawcą gry FIFA 20 - Electronic Arts Polska. Agencją esportową odpowiedzialną za koordynację turnieju jest ESL Polska. Strategicznym partnerem był kanał Polsat Games. Nad całością projektu czuwa agencja marketingu sportowego Sportfive.
ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: sprinterzy w szoku! Tego na mecie nie spodziewali się