x-kom AGO oraz beloud nawiązują współpracę z WP SportoweFakty!
WP SportoweFakty rozpoczyna współpracę z agencją kreatywną beloud oraz jedną z czołowych organizacji esportowych w Polsce - x-kom AGO. - To dla nas możliwość poszerzenia oferty dla naszych użytkowników - mówi Paweł Kapusta, redaktor naczelny serwisu.
- Ostatnie lata to dla esportu czas dynamicznego rozwoju. Współpraca z x-kom AGO, czołową organizacją esportową w Polsce, to dla nas możliwość poszerzenia oferty dla naszych użytkowników. W naszych wszystkich działaniach opieramy się na poszukiwaniu ekskluzywnych, wartościowych treści. Trudno wyobrazić sobie lepsze ich źródło niż topowa polska drużyna, bardzo sprawnie animująca swoją społeczność w social mediach – mówi Paweł Kapusta, redaktor naczelny serwisu WP SportoweFakty.
x-kom AGO to jedna z czołowych organizacji esportowych w Polsce. W wyniku porozumienia najświeższe informacje z obozu "Jastrzębi", fani będą mogli przeczytać na łamach serwisu WP SportoweFakty. Gracze organizacji rywalizują w polskich i międzynarodowych turniejach w grach Counter-Strike: Global Offensive, StarCraft 2 i Fortnite. Za sprawą partnerstwa z Wirtualną Polską, informacje o sukcesach jej podopiecznych trafią do szerokiego grona odbiorców i będą promować dyscyplinę sportową, jaką jest sport elektroniczny.
ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: imponujące umiejętności Piotra Liska. Jest rewelacyjny- Niezwykle się cieszę, że dzięki Wirtualnej Polsce będziemy mogli wejść do mainstreamu. WP SportoweFakty to największy serwis sportowy w kraju, co w dłuższej perspektywie powinno przełożyć się na zwiększenie liczby widzów transmisji naszych meczów i świadomości na temat esportu. Teraz od sukcesów zawodników x-kom AGO zależeć będzie, ile wiadomości trafi do ponad 6 mln użytkowników serwisu – powiedział Jakub Szumielewicz zaangażowany w proces negocjacyjny.
- Partnerstwo medialne drużyny esportowej to naturalna konsekwencja rozwoju oferty sponsoringu sportowego w Wirtualnej Polsce. Wspieramy medialnie sport w każdej dyscyplinie, którą interesują się nasi użytkownicy. Zgodnie z raportem Mexad Games i Mobile Institute "Esport w Polsce" niemal co czwarty polski internauta interesuje się grami – powiedziała Anna Szuszkiewicz, manager ds. promocji i sponsoringu w Wirtualnej Polsce.
Drugim z podmiotów, z którymi współpracę rozpoczyna nasz serwis jest gamingowa agencja kreatywna beloud, która odpowiada za projekt beloudGG. Treści w postaci relacji z turniejów esportowych będą publikowane na łamach serwisu WP SportoweFakty, a logo portalu obecne będzie na materiałach promocyjnych, a także podczas transmisji LIVE.WP SportoweFakty to najpopularniejszy serwis sportowy w Polsce. Codziennie prezentuje najważniejsze informacje z kraju i ze świata, relacje, komentarze i wywiady. Zgodnie z badaniem Mediapanel w grudniu 2020 roku serwis odwiedziło 6,3 mln realnych użytkowników.
Czytaj także:
- Beloud to nowe podejście do generacji Z. Właśnie wystartowali!
- CS:GO. Wielki powrót stał się faktem. Michał "Snatchie" Rudzki ponownie w x-kom AGO!