Beloud to nowe podejście do generacji Z. Właśnie wystartowali!

Materiały prasowe / Na zdjęciu: beloud
Materiały prasowe / Na zdjęciu: beloud

- Dostrzegamy gigantyczny i niezagospodarowany w Polsce potencjał rynku w zaspokajaniu realnych zainteresowań młodych Polaków - mówi Jakub Szumielewicz, który jednocześnie zapewnia, że ten potencjał wykorzystać zamierza nowa agencja - beloud.

Na Warszawskim Powiślu wystartowała nowa agencja gamingowa z celem tworzenia innowacyjnych kampanii marketingowych skierowanych do post-milenialsów. W planach firmy znajduje się kreacja autorskich treści gamingowych, muzycznych oraz sportowych z naciskiem skierowanym na rozrywkę.

Pierwszym produktem beloud jest turniej gamingowy przeznaczony dla graczy amatorskich i semi-pro. Start wydarzenia przewidziany jest na 18 stycznia, a finał turnieju na 24 stycznia. Głównymi założeniami rozgrywki jest walka o nagrody, niestandardowa interakcja z graczami i kibicami oraz rywalizacja fair play.

Prezesem organizacji został Jakub Szumielewicz, który w przeszłości odpowiadał za sukcesy komercyjne takich przedsięwzięć jak organizacja esportowa x-kom AGO, klub sportowy Legia Warszawa, a wcześniej związany był z marką L’oreal Paris. W nowopowstałym zespole znaleźli się specjaliści z wieloletnim doświadczeniem wyniesionym ze sportu, muzyki, gamingu i esportu.

ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: cybertrening dał popalić gwiazdom Bayernu. Ta reakcja Lewandowskiego mówi wszystko

- Dostrzegamy gigantyczny i niezagospodarowany w Polsce potencjał rynku w zaspokajaniu realnych zainteresowań młodych Polaków. Zbudowane doświadczenia wyniesione z AGO Esports, znakomity zespół ludzi oraz niebagatelna determinacja skłoniła mnie do podjęcia decyzji, aby wraz z moimi wspólnikami podjąć próbę zagospodarowania tej przestrzeni - mówi Jakub Szumielewicz, prezes beloud.

W gronie pierwszych klientów beloud znaleźli się x-kom AGO, ROGUE, kanały YouTube Full Focus i Foot Truck, portale internetowe Meczyki.pl i PPE oraz twórcy transmitujący gry na platformie Twitch.

- Znamy nasze cele, dlatego w ciągu ostatnich miesięcy intensywnie pracowaliśmy nad fundamentami firmy, rekrutując nowe osoby, rozszerzając nasze kontakty biznesowe oraz budując podstawy działalności. - dodaje Szumielewicz.

Działania agencji oraz organizowane turnieje można śledzić na stronie beloud.gg oraz social mediach.

Czytaj także:
Gala Mistrzów Sportu. Krzysztof Ibisz wręczył nagrodę dla "Jankosa"
STARTUJE TYDZIEŃ PAWŁA “SAJU” PAWELCZAKA W SKILLFACTOR!

Komentarze (0)