Beloud to nowe podejście do generacji Z. Właśnie wystartowali!

Materiały prasowe / Na zdjęciu: beloud
Materiały prasowe / Na zdjęciu: beloud

- Dostrzegamy gigantyczny i niezagospodarowany w Polsce potencjał rynku w zaspokajaniu realnych zainteresowań młodych Polaków - mówi Jakub Szumielewicz, który jednocześnie zapewnia, że ten potencjał wykorzystać zamierza nowa agencja - beloud.

Na Warszawskim Powiślu wystartowała nowa agencja gamingowa z celem tworzenia innowacyjnych kampanii marketingowych skierowanych do post-milenialsów. W planach firmy znajduje się kreacja autorskich treści gamingowych, muzycznych oraz sportowych z naciskiem skierowanym na rozrywkę.

Pierwszym produktem beloud jest turniej gamingowy przeznaczony dla graczy amatorskich i semi-pro. Start wydarzenia przewidziany jest na 18 stycznia, a finał turnieju na 24 stycznia. Głównymi założeniami rozgrywki jest walka o nagrody, niestandardowa interakcja z graczami i kibicami oraz rywalizacja fair play.

Prezesem organizacji został Jakub Szumielewicz, który w przeszłości odpowiadał za sukcesy komercyjne takich przedsięwzięć jak organizacja esportowa x-kom AGO, klub sportowy Legia Warszawa, a wcześniej związany był z marką L’oreal Paris. W nowopowstałym zespole znaleźli się specjaliści z wieloletnim doświadczeniem wyniesionym ze sportu, muzyki, gamingu i esportu.

ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: cybertrening dał popalić gwiazdom Bayernu. Ta reakcja Lewandowskiego mówi wszystko

- Dostrzegamy gigantyczny i niezagospodarowany w Polsce potencjał rynku w zaspokajaniu realnych zainteresowań młodych Polaków. Zbudowane doświadczenia wyniesione z AGO Esports, znakomity zespół ludzi oraz niebagatelna determinacja skłoniła mnie do podjęcia decyzji, aby wraz z moimi wspólnikami podjąć próbę zagospodarowania tej przestrzeni - mówi Jakub Szumielewicz, prezes beloud.

W gronie pierwszych klientów beloud znaleźli się x-kom AGO, ROGUE, kanały YouTube Full Focus i Foot Truck, portale internetowe Meczyki.pl i PPE oraz twórcy transmitujący gry na platformie Twitch.

- Znamy nasze cele, dlatego w ciągu ostatnich miesięcy intensywnie pracowaliśmy nad fundamentami firmy, rekrutując nowe osoby, rozszerzając nasze kontakty biznesowe oraz budując podstawy działalności. - dodaje Szumielewicz.

Działania agencji oraz organizowane turnieje można śledzić na stronie beloud.gg oraz social mediach.

Czytaj także:
Gala Mistrzów Sportu. Krzysztof Ibisz wręczył nagrodę dla "Jankosa"
STARTUJE TYDZIEŃ PAWŁA “SAJU” PAWELCZAKA W SKILLFACTOR!

Komentarze (0)
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (872 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.