Klasyka Fightklubu: Manny Pacquiao vs Marco Antonio Barrera w jednej z najlepszych walk 2003 roku

Materiały prasowe / Fightklub / Oscar De La Hoya vs Manny Pacquiao
Materiały prasowe / Fightklub / Oscar De La Hoya vs Manny Pacquiao

Znakomity, zakontraktowany na 12 rund pojedynek z Alamodome w San Antonio, który choć nie gwarantował żadnemu z pięściarzy mistrzowskiego pasa, rozgrzał fanów boksu do czerwoności. W bokserskiej klasyce w czwartek 7 grudnia w Fightklubie.

W tym artykule dowiesz się o:

Rozpoczęło się jak w najlepszych dziełach Hitchcocka, od trzęsienia ziemi, po którym dramaturgia tylko… rosła. Nie minęło trzydzieści sekund pojedynku, a Manny Pacquiao był liczony po raz pierwszy! Filipińczyk znalazł się w potężnych tarapatach, bo Barrera ruszył z impetem, chcąc jak najszybciej skończyć walkę. Zdawał sobie sprawę, że jego największym atutem będzie zaskoczenie i szybkość, wiedział też doskonale, że im dłużej trwać będzie pojedynek, tym większe szanse na wyjście z niego obronną ręką będzie miał „Pacman”.

Pacquiao przetrwał huragan z pierwszej rundy, a z czasem zaczął odzyskiwać przewagę. Do jedenastej odsłony walki był nieznacznie lepszy, a w niej nie pozostawił złudzeń kto zasłużył na triumf w Teksasie. Ku rozpaczy licznie zgromadzonej w Alamodome latynoskiej publiczności najpierw posłał Barrerę na deski, a pod koniec rundy zasypał go gradem ciosów, po których trener Rudy Perez, w trosce o zdrowie swojego zawodnika, wskoczył na ring i przerwał pojedynek.

Dla Filipińczyka była to trzydziesta ósma wygrana w karierze, która na dobre pozwoliła mu wkroczyć na salony wagi superpiórkowej. Wcześniej przez lata dominował w kategoriach muszej, a zwłaszcza w superkoguciej, walką z Barrerą udowodnił jednak, że z powodzeniem może walczyć o laury także w wyższych limitach wagowych. Niecałe pół roku później był już zresztą właścicielem tytułów w wadze piórkowej, a w kolejnych latach dokładał do tego pasy w kategoriach superpiórkowej, lekkiej, superlekkiej i półśredniej! Ostatnią walkę stoczył w lipcu tego roku, kiedy to w Brisbane sensacyjnie – i w mocno kontrowersyjnych okolicznościach – przegrał na punkty z Jeffem Hornem.

Cztery lata później, w październiku 2007 roku, w Las Vegas doszło do rewanżowego pojedynku Pacquiao vs Barrera. Tym razem stawką był pas WBC International w wadze superpiórkowej, a faworytem ponownie „Pacman”. Filipińczyk znów stanął na wysokości zadania, choć w walce numer dwa wygrał nie przez nokaut, ale jednogłośną decyzją sędziów na punkty.

Bokserska klasyka: Manny Pacquiao vs Marco Antonio Barrera z marca 2003 roku z Alamodome w San Antonio w czwartek 7 grudnia o godz. 22.00 w Fightklubie.

ZOBACZ WIDEO: Efektowna wygrana Lamonta Roacha. Przyszłego mistrza świata?

Komentarze (0)
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.