Rosjanin ostro o Ferrari. "To klauny"

Materiały prasowe / Ferrari / Na zdjęciu: Charles Leclerc przed Carlosem Sainzem
Materiały prasowe / Ferrari / Na zdjęciu: Charles Leclerc przed Carlosem Sainzem

Ferrari od wielu tygodni jest krytykowane za decyzje podejmowane przez strategów zespołu. Suchej nitki na taktykach z Maranello nie pozostawił Witalij Pietrow. - To klauny - stwierdził były kierowca F1.

W tym artykule dowiesz się o:

Właściwie od początku sezonu 2022 w Formule 1 trwa dyskusja na temat decyzji podejmowanych przez strategów Ferrari. W tym roku nie brakowało bowiem wyścigów, w których Charles Leclerc tracił szasnę na wygrane wskutek błędnych decyzji taktycznych. Sytuacja jest o tyle dotkliwa dla 24-latka, że najprawdopodobniej straci on przez to szansę na tytuł mistrzowski w F1.

Kierowca Ferrari traci 80 punktów do prowadzącego w mistrzostwach Maxa Verstappena, zaś w klasyfikacji konstruktorów strata włoskiej ekipy do Red Bull Racing wynosi 97 "oczek".

W sieci popularny stał się mem, który ukazuje kluczowe osoby Ferrari siedzące na ścianie dowodzenia w alei serwisowej. Tyle, że zamiast strojów włoskiej ekipy przedstawione są w roli cyrkowców. Zdaniem Witalija Pietrowa, zabawna przeróbka internautów idealnie oddaje realia panujące w stajni z Maranello.

ZOBACZ WIDEO: Pudzianowski wrócił do korzeni! Tylko spójrz na to

- Tak, stratedzy Ferrari są klaunami. Zgadzam się z tym - powiedział były kierowca F1 w rozmowie, jaka ukazała się w mediach społecznościowych dziennikarza Michaiła Gorewanowa.

Zdaniem Pietrowa, część winy za obecną sytuację Ferrari spoczywa też na barkach kierowców. - Niestety, były sytuacje, gdy popełniali błędy, których nie powinni byli popełniać - ocenił Rosjanin, który w sezonie 2010 był partnerem Roberta Kubicy w Renault.

Ferrari zyska okazję do odrobienia strat w klasyfikacji w najbliższy weekend, kiedy to Formuła 1 powróci z miesięcznych wakacji. Jednak Leclerc znów może mieć utrudnioną walkę o zwycięstwo w GP Belgii. Z nieoficjalnych wieści z padoku wynika, że w bolidzie Monakijczyka może dojść do wymiany silnika, co skutkować będzie karnym przesunięciem na polach startowych.

Problemy lidera Ferrari z jednostką napędową to konsekwencja usterek, jakie miały miejsce w GP Hiszpanii i GP Azerbejdżanu. W obu przypadkach Leclerc odpadał z walki, gdy znajdował się na prowadzeniu.

Czytaj także:
Księgowi zadecydują o tytule w F1. Planowanie wydatków kluczem do sukcesu
Ceny energii na świecie szaleją. Tak zespół F1 zaoszczędził miliony

Komentarze (1)
avatar
Mark2
24.08.2022
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Ferrari powinno zmienić strategów a kierowcy popełniali nie raz błędy z powodu właśnie błędnych strategi, gdyż musieli nie raz cisnąć ponad miarę. Zdanie Piętrowa, kto by go słuchał. 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (404 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.