Ależ zaskoczenie w F1. Gigant porzucił Mercedesa i wybrał inny zespół

Materiały prasowe / McLaren / Na zdjęciu: Oscar Piastri za kierownicą McLarena
Materiały prasowe / McLaren / Na zdjęciu: Oscar Piastri za kierownicą McLarena

Spora zmiana na rynku sponsorskim w F1. Mercedes stracił wieloletniego partnera w postaci Monster Energy. Firma produkująca napoje energetyczne pozostaje jednak w Formule 1. Teraz będzie współpracować z McLarenem.

W tym artykule dowiesz się o:

Mercedes i Monster Energy współpracowały od wielu lat. Firma produkująca napoje energetyczne weszła do Formuły 1, by nawiązać rywalizację z Red Bullem. Równocześnie jednym z jej ambasadorów został Lewis Hamilton. Oczekuje się, że partnerstwo z siedmiokrotnym mistrzem świata będzie kontynuowane, podczas gdy kontrakt sponsorski ze stajnią z Brackley przechodzi właśnie do historii.

Monster Energy postanowił nawiązać wieloletnią współpracę z McLarenem. Logo firmy ma pojawić się na kaskach, kombinezonach, czapkach i bidonach Lando Norrisa oraz Oscar Piastriego. Decyzja o zmianie partnera w F1 nie jest zaskoczeniem, biorąc pod uwagę, że od pewnego czasu sponsorem ekipy z Woking jest Coca-Cola. Monster Energy to jedna z marek amerykańskiego giganta.

Nawiązanie współpracy z kolejną firmą wywodzącą się ze Stanów Zjednoczonych to sukces Zaka Browna. Amerykanin od objęcia rządów w McLarenie sukcesywnie ściąga do Woking kolejnych gigantów z tego rynku. Obecnie sponsorami ekipy są m.in. Google, Dell i British American Tobacco.

ZOBACZ WIDEO: Nowy system rozgrywek. Czy w PGE Ekstralidze pojawią się etatowi rezerwowi?

- Chcieliśmy podziękować Mercedesowi, a w szczególności Toto Wolffowi za partnerstwo, które trwało ponad dekadę. Wspólnie świętowaliśmy w tym okresie wspaniałe sukcesy. Życzymy zespołowi wszystkiego najlepszego w kolejnych sezonach - powiedział Rodney Sacks, prezes i jeden z dyrektorów generalnych Monster Energy Company.

- Monster Energy z dumą rozpoczyna nowy rozdział w swojej podróży poprzez świat F1, nawiązując współpracę z McLarenem. Koncentrujemy się na ulepszaniu doświadczeń, jakich doznają nasi fani. Partnerstwo z czołową ekipą i jej elitarnymi kierowcami to okazja, by dzielić się naszą pasją z globalną społecznością F1. Planujemy kilka naprawdę ekscytujących projektów wraz z Lando i Oscarem - dodał Sacks.

Zak Brown stwierdził, że Monster Energy promuje sportowców "poprzez odważne pomysły i tworzenie niesamowitych treści". - Dlatego nie możemy się doczekać, aby sprawdzić, co przyniesie przyszłość i jakich podejmą się wyzwań, aby zaangażować i bawić naszych fanów - podsumował szef zespołu z Woking.

Wartość umowy sponsorskiej nie została ujawniona.

Czytaj także:
- Kubica pęka z dumy. Komentuje, jaki pojazd dostał od Ferrari
- Red Bull zapłaci fortunę za rekordowy sezon. Kwota jest już oficjalnie znana

Komentarze (0)
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.