Miliony dolarów za zwolnienie z pracy. "Walczy o jak najlepsze warunki"

Materiały prasowe / Red Bull  / Na zdjęciu: Sergio Perez
Materiały prasowe / Red Bull / Na zdjęciu: Sergio Perez

Nadal oficjalnie nie znamy decyzji Red Bull Racing ws. Sergio Pereza. Najważniejsze źródła z padoku F1 twierdzą, że Meksykanin już wie, że nie ma przyszłości w F1. Prowadzi jednak zakulisowe rozmowy, aby wywalczyć jak najwyższe odszkodowanie.

W tym artykule dowiesz się o:

Najprawdopodobniej sezon 2024 był najgorszym w karierze Sergio Pereza. Chociaż Meksykanin miał do dyspozycji konkurencyjny bolid Red Bull Racing, to po raz ostatni stanął na podium Formuły 1 w kwietniowym GP Chin, a tegoroczną kampanię zakończył na ósmym miejscu w stawce. Tymczasem jego zespołowy partner, Max Verstappen, znów został mistrzem świata.

Temat Pereza został poruszony przez akcjonariuszy Red Bulla w ubiegły poniedziałek - zaraz po GP Abu Zabi. Najważniejsze źródła w padoku F1 ustaliły, że w trakcie spotkania postanowiono zwolnić 34-latka, ale nadal nie doczekaliśmy się komunikatu w tej sprawie. Z czego wynika to zwłoka?

Meksykański "Record" ustalił, że otoczenie Pereza od kilku dni prowadzi rozmowy z Red Bullem ws. zakończenia współpracy na jak najlepszych warunkach z punktu widzenia meksykańskiego kierowcy. W grze jest kilkanaście milionów dolarów.

ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: Ależ posłał "bombę"! Bramkarz był bez szans

Do podobnych ustaleń dotarli dziennikarze gpblog.com. "Perez chce nie tylko całej swojej pensji, ok. 14 mln dolarów, ale też rekompensaty za utratę prywatnych sponsorów, którzy go opuszczą w razie odejścia z F1" - napisał serwis.

"Dla Pereza ważne jest, aby jak najlepiej wykorzystać negocjacje, zwłaszcza biorąc pod uwagę jego status w Meksyku. Jego wizerunek wśród dumnych rodaków mógłby zostać zniszczony, gdyby okazało się, że nie tylko stracił pracę w Red Bullu, ale też został wyrzucony z ekipy za grosze" - dodał gpblog.com.

Wyjściem polubownym dla Pereza może być rola ambasadora Red Bulla w sezonie 2025. Pozwoliłoby to ekipie zachować część sponsorów Meksykanina, gdyby odpowiednio zaplanowano akcje marketingowe z jego udziałem.

Do pojawiających się plotek odniósł się już Helmut Marko. - Jeśli chodzi o skład Red Bulla na rok 2025, ogłosimy tę decyzję w ciągu kilku dni. Ostatnio pojawiło się wiele spekulacji, ale kwoty wymieniane w mediach są bzdurą - stwierdził doradca Red Bulla ds. motorsportu w "Speedweeku".

Komentarze (0)
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (404 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.