Hamilton wróci do Mercedesa? "To nie jest koniec relacji"

Materiały prasowe / Mercedes / Na zdjęciu: Toto Wolff (z lewej) i Lewis Hamilton
Materiały prasowe / Mercedes / Na zdjęciu: Toto Wolff (z lewej) i Lewis Hamilton

Lewis Hamilton szykuje się do pierwszego sezonu w barwach Ferrari. Brytyjczyk ma spędzić we włoskiej ekipie co najmniej dwa lata. Czy później wróci do Mercedesa? To bardzo prawdopodobne.

Po dwunastu sezonach i zdobyciu z Mercedesem łącznie czternastu tytułów, Lewis Hamilton postanowił rozpocząć nowy rozdział. Brytyjczyk już na początku roku ogłosił, że przeniesie się do Ferrari. Siedmiokrotny mistrz świata Formuły 1 związał się z ekipą z Maranello dwuletnim kontraktem (2025-2026) z opcją przedłużenia o kolejny (2027).

Hamilton marzy o ósmym tytule mistrzowskim w klasyfikacji kierowców, ale też równocześnie wkracza w ostatni etap swojej kariery. Zbliżając się do 40. urodzin, jest świadom tego, że Ferrari najpewniej jest jego ostatnim pracodawcą w F1. Czy później możliwy jest jego powrót do Mercedesa? Wszystko wskazuje na to, że tak.

- Nie ma czegoś takiego jak koniec relacji, którą Mercedes ma z Lewisem, ani tego, co jako zespół stworzyliśmy wspólnie z nim, czy też ja i Susie osobiście. Wręcz przeciwnie. Myślę, że Lewis zdecydował się zrobić coś innego w ostatnim etapie swojej kariery, co rozumiem - powiedział Toto Wolff, cytowany przez planetf1.com.

ZOBACZ WIDEO: #dziejesiewsporcie: Mijał rywali jak tyczki. Tak gra "Benja Messi"

Szef Mercedesa podkreślił ogromne znaczenie Hamiltona nie tylko na torze, ale też w całej firmie. To właśnie Brytyjczyk zmobilizował niemieckiego giganta do walki z rasizmem i zwiększenia różnorodności w swoich zakładach.

- Lewis zawsze będzie częścią tej rodziny i zawsze mile widziany w naszym gronie. Pewnego dnia, może kiedy zakończy jazdę w F1, będziemy mieli wiele inicjatyw, które zamierzamy podjąć - dodał Austriak.

- Hamilton jest globalnym fenomenem i na pewno odegrał rolę w pozycjonowaniu marki Mercedes jako nieco bardziej nowoczesnej i ekstrawaganckiej. Wywarł też ogromny wpływ na zespół w zakresie różnorodności. Mamy obecnie dużą część naszej załogi ze środowisk wykluczonych i to nas wzmocni, ponieważ to różne kultury, różne postrzegania i perspektywy. Sprawił, że klękaliśmy, kiedy musieliśmy to zrobić. To za jego sprawą pomalowaliśmy bolid na czarno i on w takich barwach pozostanie. Nie wycofujemy się z tego - podsumował Wolff, nawiązując do inicjatyw Mercedesa przeciwko rasizmowi.

Komentarze (1)
avatar
Tańczący z łopatą
4.01.2025
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Ech.. wygląda na tym zdjęciu jak czekoladowy ptyś.. brałbym! 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (404 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.