Bernie Ecclestone: Spadek oglądalności? No i co z tego?
Szef Formuły 1 twierdzi, że nie jest zaniepokojony spadkiem oglądalności sportu i nie widzi potrzeby zmian. Statystyki jednak nie kłamią, F1 ogląda coraz mniej kibiców.
Innego zdania jest Paul Hembery. Zdaniem szefa Pirelli, zrozumienie fanów jest największym wyzwaniem dla Formuły 1. - Jesteśmy partnerem F1, ale również sponsorami. Spoglądamy w statystyki oglądalności i aktualne dane są bardzo rozczarowujące. Nie mamy co do tego wątpliwości.
Jesteśmy na Facebooku. Dołącz do nas!
Stacja BBC wzorem Premier League i Sky wprowadziła możliwość śledzenia wyścigów F1 za pomocą internetowej transmisji iPlayer. Efektem był wzrost oglądalności o 33 procent, a w transmisji radiowej o 53 procent. Te dane pokazują, że odbiór F1 zmienił się w porównaniu do ubiegłych lat. - Świat się zmienia i tu nie chodzi tylko o Formułę 1 - zakończył Hembery.