WP SportoweFakty.wp.pl – wiadomości sportowe, relacje live, wyniki meczów

Kokpit Kibice
Relacje na żywo
  • wszystkie
  • Piłka Nożna
  • Siatkówka
  • Żużel
  • Koszykówka
  • Piłka ręczna
  • Skoki narciarskie
  • Tenis

Bernie Ecclestone: F1 nie potrzebuje młodych fanów

Szef Formuły 1 Bernie Ecclestone przyznał, że młodzi widzowie nie mają żadnej wartości dla królowej sportów motorowych i nie warto dla nich otwierać się na nowe media społecznościowe.
Rafał Lichowicz
Rafał Lichowicz

Bernie Ecclestone w wywiadzie dla magazynu Campaign Asia-Pacific w swoim stylu stwierdził, że zwiększenie aktywności Formuły 1 na platformie współczesnych mediów nie ma sensu, gdyż próba zaciekawienia młodych widzów jest stratą czasu.
- Nie jestem zainteresowany twettowaniem, facebookiem i całym tym nonsensem - oznajmił Ecclestone opowiadając o problemach finansowych F1 i przyszłym kierunku królowej sportów motorowych.

- Próbowałem dowiedzieć się czegoś (o nowym mediach), ale jestem zbyt staroświecki. Nie widzę w tym żadnej wartości. Nie mam pojęcia czego tak zwane "młode pokolenie" naprawdę oczekuje - dodał.

Zapytany czy jego zdaniem nie ma żadnej wartości w przyciąganiu młodych odbiorców do F1, 84-latek odparł: - Jeśli masz markę, którą chcesz wypromować na oczach milionów widzów, mogę to dla Ciebie zrobić w telewizji.

- Teraz mam szukać możliwości dotarcia do 15-latka, aby zobaczył nową markę? Oni nie będą tym zainteresowani w najmniejszym stopniu. Małe dzieci zobaczą reklamę Rolex, ale przecież nie pójdą do sklepu i nie kupią go? Nie stać ich na to. Albo inny nasz sponsor, UBS - przecież te dzieciaki nie mają tylu pieniędzy, aby myśleć o zakładaniu lokat w banku.

Szef F1 zdradził, że o wiele bardziej interesuje go dotarcie do widzów o większych zasobach pieniędzy. - Wołałbym dotrzeć do 70-letniego faceta, który ma mnóstwo kasy. Nie ma sensu próbować dotrzeć do dzieci, ponieważ nie kupią one żadnego z reklamowanych produktów. Jeśli mamy pozyskać taką publiczność, to może powinniśmy reklamować Disney’a - zakończył.

Super GP2 ratunkiem dla Formuły 1?

Polub Sporty Motorowe na Facebooku
Zgłoś błąd
Campaign Asia-Pacific

Komentarze (5):

[ Anuluj ] Odpowiadasz na komentarz:

Dowiedz się jak umieszczać linki od tagów, pogrubiać tekst, itp.
  • kulka5010 0
    Im starzy, tym głupszy ten Bernie.
    Odpowiedz Zgłoś Zablokuj
  • Jataman 0
    Mysle ze u Berniego kora muzgowa obumiera. Im predzej spadnie ze stolka tym lepiej dla tego sportu i kibicow.
    Odpowiedz Zgłoś Zablokuj
  • iydem 0
    Pogięło go? Nie jestem specem od marketingu, ale wiem że banery mają na celu nie to abyś "poszedł do sklepu i kupił rolexa", tylko służą budowaniu "świadomości marki". A tą wbrew pozorom da się budować w bardzo wczesnym wieku. Dzisiejszy nastolatek za pare-parenaście lat być może będzie miał własny biznes i będzie go stać nawet na rolexa o którym zawsze marzył bo kojarzy mu się z ulubionym sportem.
    Odpowiedz Zgłoś Zablokuj
Pokaż więcej komentarzy (2)
Pokaż więcej komentarzy (5)
Pokaż więcej komentarzy (5)
Pokaż więcej komentarzy (5)
Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×