Bernie Ecclestone: F1 nie potrzebuje młodych fanów

Szef Formuły 1 Bernie Ecclestone przyznał, że młodzi widzowie nie mają żadnej wartości dla królowej sportów motorowych i nie warto dla nich otwierać się na nowe media społecznościowe.

W tym artykule dowiesz się o:

Bernie Ecclestone w wywiadzie dla magazynu Campaign Asia-Pacific w swoim stylu stwierdził, że zwiększenie aktywności Formuły 1 na platformie współczesnych mediów nie ma sensu, gdyż próba zaciekawienia młodych widzów jest stratą czasu.  
- Nie jestem zainteresowany twettowaniem, facebookiem i całym tym nonsensem - oznajmił Ecclestone opowiadając o problemach finansowych F1 i przyszłym kierunku królowej sportów motorowych.
[ad=rectangle]

- Próbowałem dowiedzieć się czegoś (o nowym mediach), ale jestem zbyt staroświecki. Nie widzę w tym żadnej wartości. Nie mam pojęcia czego tak zwane "młode pokolenie" naprawdę oczekuje - dodał.

Zapytany czy jego zdaniem nie ma żadnej wartości w przyciąganiu młodych odbiorców do F1, 84-latek odparł: - Jeśli masz markę, którą chcesz wypromować na oczach milionów widzów, mogę to dla Ciebie zrobić w telewizji.

- Teraz mam szukać możliwości dotarcia do 15-latka, aby zobaczył nową markę? Oni nie będą tym zainteresowani w najmniejszym stopniu. Małe dzieci zobaczą reklamę Rolex, ale przecież nie pójdą do sklepu i nie kupią go? Nie stać ich na to. Albo inny nasz sponsor, UBS - przecież te dzieciaki nie mają tylu pieniędzy, aby myśleć o zakładaniu lokat w banku.

Szef F1 zdradził, że o wiele bardziej interesuje go dotarcie do widzów o większych zasobach pieniędzy. - Wołałbym dotrzeć do 70-letniego faceta, który ma mnóstwo kasy. Nie ma sensu próbować dotrzeć do dzieci, ponieważ nie kupią one żadnego z reklamowanych produktów. Jeśli mamy pozyskać taką publiczność, to może powinniśmy reklamować Disney’a - zakończył.

Komentarze (6)
avatar
kulka5010
16.11.2014
Zgłoś do moderacji
2
0
Odpowiedz
Im starzy, tym głupszy ten Bernie. 
Jataman
15.11.2014
Zgłoś do moderacji
3
0
Odpowiedz
Mysle ze u Berniego kora muzgowa obumiera. Im predzej spadnie ze stolka tym lepiej dla tego sportu i kibicow. 
iydem
15.11.2014
Zgłoś do moderacji
4
0
Odpowiedz
Pogięło go? Nie jestem specem od marketingu, ale wiem że banery mają na celu nie to abyś "poszedł do sklepu i kupił rolexa", tylko służą budowaniu "świadomości marki". A tą wbrew pozorom da się Czytaj całość
tomlord
15.11.2014
Zgłoś do moderacji
4
0
Odpowiedz
Bernie już całkowicie stracił kontakt z rzeczywistością. Chyba zapomniał, że ci obecni 70-cio latkowie niestety w pewnym momencie odejdą z tego świata. Wtedy obecna młodzież znajdzie się w wiek Czytaj całość
avatar
J. Szymkowiak
15.11.2014
Zgłoś do moderacji
5
0
Odpowiedz
Jakim cudem ten czlowiek jest na tym stanowisku? Moim zdaniem F1 traci bardzo duzo przez tego starego capa.