Według publikacji "i-newspaper", Liberty Media zamierza zmienić format Grand Prix na dwudniowy - sobotę i niedzielę, co pomoże zespołom zaoszczędzić kosztów związanych z logistyką.
To tylko jedna z propozycji, jakie mają pojawić się w szerszym programie zmian, jaki przygotowuje amerykańska grupa medialna. Kolejne to ograniczenie budżetów zespołów, zwiększenie liczby wyścigów w USA i Europie oraz sprinterski wyścig w sobotę.
- Wszystko jest wykonalne. Istnieje taka możliwość, aby zmienić kompletnie weekendy wyścigowe - wypowiada się prosząca o anonimowość, osoba pełniąca ważną funkcję w zarządzie F1.
Liberty Media zamierza zrobić wszystko, aby podnieść atrakcyjność swojego produktu i jeszcze bardziej wypromować sport na świecie, przede wszystkim na rynku amerykańskim oraz zapobiec tendencji spadkowej widzów w Europie.
ZOBACZ WIDEO Bartosz Zmarzlik: Znowu moim celem jest zajęcie miejsca w ósemce