Martini nie ingerowało w wybór Williamsa. "Mieliśmy pełne wsparcie z ich strony"

Materiały prasowe / Williams Martini Racing / Pit stop w wykonaniu Williamsa
Materiały prasowe / Williams Martini Racing / Pit stop w wykonaniu Williamsa

- Mieliśmy pełne wsparcie szefów Martini - zdradził Mike O'Driscoll o kulisach wyboru kierowców Williamsa na sezon 2018. Wcześniej sporo mówiło się o tym, że główny sponsor ekipy chce mieć w składzie kierowcę, który skończył 25 lat.

Decyzja o zakontraktowaniu Siergieja Sirotkina sprawiła, że Williams będzie dysponować najmłodszym składem w stawce Formuły 1. Partnerem 22-letniego Rosjanina będzie ledwie 19-letni Lance Stroll. Wcześniej pojawiało się sporo pogłosek, że Martini, jako główny sponsor zespołu, nalega na posiadanie w swoich szeregach kierowcy powyżej 25. roku życia.

Miało to być podyktowane faktem, że w niektórych krajach obowiązują przepisy, które zabraniają młodszym osobom promowanie wyrobów alkoholowych. Dlatego Williams miał się zwrócić z ofertą w kierunku starszych zawodników, jak chociażby Robert Kubica czy Paul di Resta.

O kulisach negocjacji z głównym sponsorem postanowił opowiedzieć Mike O'Driscoll, dyrektor generalny Williamsa. - Pozwolę sobie przypomnieć, że w tym roku marka Martini Racing obchodzi 50-lecie. To sprawia, że priorytetem dla nich jest prędkość kierowców Williamsa, czyli zespołu w nazwie którego się znajdują. Dlatego szefowie Martini w pełni poparli nasz wybór. Podkreślali, że mamy wybrać kierowcę, który będzie gwarantem największej prędkości - powiedział Brytyjczyk.

O'Driscoll zapewnił też, że ze strony Martini nie było żadnych nacisków, aby wybrać innego kierowcę niż Sirotkin. - Zawsze mieliśmy pełne wsparcie z ich strony. Myślę, że osiągnęliśmy bardzo dobry wynik. Mamy świetnych kierowców w postaci Lance'a Strolla i Siergieja Sirotkina plus Roberta Kubicę jako testera i kierowcę rozwojowego. To zapewnia nam doświadczenie i doskonałą wiedzę techniczną. Mamy też wspaniałych pracowników i inżynierów. Nasi sponsorzy są z tego powodu zadowoleni - dodał.

Nie jest tajemnicą, że wpływ na decyzję Williamsa miały finanse. Sirotkin wniósł do budżetu Brytyjczyków ok. 20 mln euro. Dlatego należy spodziewać się, że wkrótce ekipa z Grove ogłosi podpisanie nowych kontraktów sponsorskich z firmami z Rosji. - Zrobimy to w ciągu kilku najbliższych miesięcy. Zobaczymy jak sprawy się potoczą i jak wiele firm z Rosji zdecyduje się na wspieranie Williamsa. Naszą listę partnerów na sezon 2018 zamierzamy ogłosić 15 lutego - zdradził dyrektor generalny zespołu.

ZOBACZ WIDEO: Robert Kubica trzecim kierowcą Williamsa. "Pukał do drzwi F1, teraz do nich wali"

Komentarze (0)
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.