Po minionym sezonie Williams przechodzi przez proces zmian. Zespół zdecydował się nie tylko na wymianę kierowców, którymi w roku 2019 będą Robert Kubica i George Russell, ale poszukuje też nowych sponsorów i partnerów. Jednym z nich została firma James Harvest Sportswear.
FIA zaktualizowała listę startową F1. Czytaj więcej!
- Z przyjemnością witamy nowego partnera na pokładzie Williamsa. W trakcie sezonu nasi pracownicy podróżują po całym świecie i potrzebują wiele kompletów ubrań. Ważne jest, abyśmy w tej sytuacji współpracowali z firmą, która jest gwarancją wysokiej jakości i stylu - powiedziała Claire Williams, szefowa ekipy z Grove.
Właścicielem marki James Harvest Sportswear jest grupa Texet z Belgii. Dla niej dołączenie do świata F1 to ogromne wyróżnienie. - Sporty motorowe są częścią naszego DNA od wielu lat. Możliwość współpracy z jednym z gigantów królowej motorsportu to dla nas spełnienie marzeń - powiedział Tom van Heffen, dyrektor generalny grupy Texet.
Kibice Williamsa i Roberta Kubicy będą mogli zobaczyć efekty współpracy obu firm już wkrótce. Należy oczekiwać, że pracownicy stajni z Grove zademonstrują się w ubraniach zaprojektowanych i wyprodukowanych przez James Harvest Sportswear już podczas zimowych testów F1 w Barcelonie. Ich początek wyznaczono na 18 lutego.
Szef Red Bulla otwarcie krytykuje szefów F1. Czytaj więcej!
Do startu nowego sezonu F1 dojdzie 17 marca w Australii.
ZOBACZ WIDEO Robert Kubica określił cel na sezon 2019. "Zawsze byłem kiepski w obietnicach"