Williams pochwalił się nowymi barwami i sponsorem. Nowa era w historii zespołu

Podczas poniedziałkowej prezentacji Williams ogłosił współpracę z firmą ROKiT, która została sponsorem tytularnym zespołu. Umowa zawarta została na wiele sezonów. Od teraz samochody teamu będą utrzymane w biało-turkusowych barwach.

Łukasz Kuczera
Łukasz Kuczera
prezentacja Williamsa na rok 2019 Materiały prasowe / Williams / Na zdjęciu: prezentacja Williamsa na rok 2019
- Chciałam przedstawić nieco odświeżoną wersję Williamsa, po tym co przeszliśmy w zeszłym roku. Po tym jak zakończyła się nasza współpraca z Martini, nie chciałam stawiać na tradycyjny niebieski. Zaczynamy nową erę w historii Williamsa - powiedziała Claire Williams na prezentacji nowego malowania Williamsa.

Williams przeanalizował każdy detal w firmie. Czytaj więcej! 

Zgodnie z wcześniejszymi spekulacjami, tytularnym sponsorem ekipy z Grove została firma ROKiT. Należy ona do grupy ROK Brands i działa na wielu rynkach. W swoim portfolio ma m.in. alkohole, kosmetyki, ale również telefony. I to ten ostatni segment mają promować Robert Kubica i George Russell za pośrednictwem Formuły 1.



Co ciekawe z punktu widzenia polskiego kibica, ROKiT ma wkrótce działać również w Polsce. Należy zatem oczekiwać, że firma zadba o odpowiednie wykorzystanie potencjału marketingowego Kubicy.

- Tak naprawdę to mój kolejny debiut w F1. Do tego drugiego dojdzie w Australii. Przed nami ostatnie spokojne dni, bo już podczas testów w Barcelonie czas będzie biegł bardzo szybko. Wraz z przylotem do Australii pojawi się mnóstwo emocji, oby pozytywnych i radosnych - mówił ze sceny do zaproszonych gości Kubica.

Co ważne, umowa Williamsa z ROKiT została zawarta na wiele sezonów. To dobra wiadomość w kontekście finansów ekipy z Grove. Z kolei Kubica bardzo pozytywnie wypowiadał się na temat Jonathana Kendricka. Szef ROK Brands zaczynał swoją zawodową przygodę od motorsportu. Był inżynierem w firmie Goodyear i pracował przy samochodzie Alana Jonesa, gdy ten w 1978 roku był związany z Williamsem.

- Williams to dla nas idealny partner. Dzięki niemu możemy się zaprezentować szerokiej publiczności. Promujemy nowe technologie, chociażby funkcję 3D bez korzystania ze specjalnych okularów. Dzięki takim rzeczom chcemy sprawiać, aby F1 była jeszcze bardziej dostępna dla fana - stwierdził Kendrick.

Nowy sponsor tytularny wymusił na Williamsie dość znaczącą zmianę malowania również w zakresie strojów kierowców. Od teraz będą one utrzymane w czarnych barwach z odcieniami turkusowego.

McLaren ma nowego sponsora. Czytaj więcej! 

Podczas poniedziałkowej ceremonii Claire Williams pochwaliła się też postępami w pracach nad nowym modelem samochodu. Silnik w maszynie FW42 już wkrótce ma zostać uruchomiony po raz pierwszy. Jego finalny wygląd kibice zobaczą po raz pierwszy w trakcie przedsezonowych testów F1 w Barcelonie. Rozpoczną się one 18 lutego.

ZOBACZ WIDEO Prezes PKN Orlen uspokaja kibiców. "Nie wycofamy się ze sponsoringu sportu"
Czy podoba ci się nowe malowanie Williamsa?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×