F1: fatalna sytuacja Ferrari. Rozwiązanie problemów z samochodem może potrwać

Materiały prasowe / Ferrari / Na zdjęciu: Charles Leclerc
Materiały prasowe / Ferrari / Na zdjęciu: Charles Leclerc

Ferrari nie zakłada, aby w sposób szybki udało się naprawić tegoroczny model SF90 i "znacząco" poprawić jego osiągi. To fatalna wiadomość dla Sebastiana Vettela i Charlesa Leclerca. Włoska ekipa nie wygrała w tym roku jeszcze ani jednego wyścigu F1.

W tym artykule dowiesz się o:

Ostatnie miesiące są fatalne dla Ferrari, które zaczęło rok od kręcenia rekordowych czasów w zimowych testach Formuły 1, by później przekonać się, że ich konstrukcja jest znacząco w tyle za Mercedesem. W tej chwili Włosi tracą do swojego głównego rywala aż 118 punktów.

Ferrari wprowadziło już poprawki do modelu SF90 podczas wyścigów w Baku i Barcelonie. Podczas Grand Prix Hiszpanii korzystało też z mocniejszego, poprawionego silnika. Mimo to, stajni z Maranello nie udało się wygrać wyścigu w F1.

Czytaj także: Pozytywne sygnały docierają z Williamsa

Mattia Binotto nie zakłada też, aby do przełomu doszło w najbliższym Grand Prix Kanady. - Wiemy, że nie jesteśmy wystarczająco konkurencyjni. Nie planujemy w tej chwili zmian, które znacząco poprawiłyby sytuację i rozwiązały problemy z jakimi się borykamy od początku sezonu - stwierdził Włoch na łamach "Motorsportu".

ZOBACZ WIDEO: Jakub Przygoński o Rajdzie Dakar w Arabii Saudyjskiej: Mam nadzieję, że miejsce będzie sprzyjać. Celem podium

Nieoficjalnie wiadomo, że Ferrari ma problem ze zmuszeniem opon do właściwej pracy. Może to wynikać z błędnej koncepcji samochodu, bo nie generuje on wystarczającej siły docisku. Zrozumienie i naprawienie tego problemu może jednak zająć tygodnie, jeśli nie miesiące.

- Nie sądzę, abyśmy znaleźli w Kanadzie jakieś magiczne rozwiązanie. Montreal to jednak inny tor, na którym korzysta się z innych ustawień. To może działać na korzyść Ferrari - dodał Binotto.

Czytaj także: Kubica i Russell nie toczą wewnętrznej wojny

Charakterystyka toru im. Gillesa Villeneuve'a zdaje się sprzyjać Ferrari. Posiada on długie proste, na których kluczowa będzie prędkość maksymalna. Tymczasem to właśnie Włosi dysponują w tej chwili najmocniejszym silnikiem w F1.

- Trudno powiedzieć czy mamy powody do optymizmu. Na pewno ten tor pasuje nam bardziej niż Barcelona, ale i tak Mercedes ma w tej chwili najlepszy samochód w stawce. Nadal są przed nami, może po prostu nasza strata będzie mniejsza. Jeśli jednak pojawi się jakaś szansa na pokonanie ich, skorzystamy z niej - zapowiedział Binotto.

Komentarze (2)
avatar
Dariusz Dudziński
6.06.2019
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Ferrari to jednak też włoski produkt, a te nie cieszą się dobrym wykonaniem... 
DesmondMiles
5.06.2019
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Już w Monaco miał się Mercedes męczyć, jedyne na co mogą liczyć w Ferrari to błąd kierowcy Mercedesa lub awaria bolidu. 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.