Max Verstappen - zwycięzca niedzielnego wyścigu o Grand Prix Niemiec na torze Hockenheim - zjeżdżał do alei serwisowej pięciokrotnie. Podczas jednej z wizyt doskonale spisali się mechanicy Red Bull Racing. Wymiana opon w bolidzie Holendra zajęła im zaledwie 1,88 s.
To rekordowy pit-stop w historii Formuły 1. Załoga Red Bulla potwierdziła, że jest w tym elemencie najlepsza. Dwa tygodnie temu podczas Grand Prix Wielkiej Brytanii wymienili koła w boldzie Pierre'a Gasly'ego w 1,91 s (więcej TUTAJ>>).
Warto także podkreślić świetną pracę mechaników Williamsa. Drugi najszybszy wynik podczas zawodów na torze Hockenheim to pit-stop Roberta Kubicy (1,99 s).
Incredible! Another new pit stop world record! Well done, @redbullracing! #GermanGP #DHLF1 #F1 #MomentsThatDeliver
— DHL_Motorsports (@DHL_Motorsports) July 29, 2019
All pit stop times from Hockenheim: https://t.co/J27YVFsufC pic.twitter.com/6oll5T5yDl
Na szarym końcu w tej klasyfikacji uplasował się Mercedes. Gdy na 29. okrążeniu do alei serwisowej zjechał Lewis Hamilton, powrócił do rywalizacji dopiero po 50,39 s (więcej o tym - TUTAJ>>).
Przypomnijmy, że w Grand Prix Niemiec pierwszy punkt w sezonie zdobył Robert Kubica. Polak zakończył wyścig na 12. miejscu, ale po karze dla kierowców Alfy Romeo awansował o dwie pozycje.
Zobacz także: F1. Na Hungaroringu debiutował Robert Kubica. Sprawdź terminarz i ceny biletów na GP Węgier
ZOBACZ WIDEO: Piotr Jagiełło o walce Szpilki z Chisorą. "To było bardzo trudne doświadczenie. Zobaczymy, jaki ma plan na przyszłość"