F1: lokalni biznesmeni uratowali wyścig w Meksyku. To już oficjalna wiadomość

Materiały prasowe / Williams / Na zdjęciu: wyścig o Grand Prix Meksyku
Materiały prasowe / Williams / Na zdjęciu: wyścig o Grand Prix Meksyku

To już oficjalna wiadomość. Meksyk pozostaje w kalendarzu Formuły 1. Organizatorzy wyścigu w Mexico City w czwartek mają podać do informacji publicznej więcej szczegółów. Oznacza to, że z F1 po tym roku pożegnają się jedynie Niemcy.

W tym artykule dowiesz się o:

Obecny sezon Formuły 1 rozpoczęto ze świadomością, że wygasają umowy na organizację wyścigów w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Włoszech, Niemczech i Meksyku. Po tym jak szybko podpisano kontrakty na organizację Grand Prix w Holandii i Wietnamie, z kalendarza wypaść miały dwie rundy.

Jednak zespoły F1 zgodziły się na wydłużenie sezonu 2020 do 22 rund (czytaj więcej o tym TUTAJ). Pozwoliło to dopiąć formalności z przedłużeniem kontraktów na organizację zawodów w Hiszpanii i Meksyku. Wcześniej nowe porozumienia podpisały Wielka Brytania i Włochy.

Czytaj także: Williams potraktował priorytetowo Russella

"Fiesta w Meksyku będzie kontynuowana. Dziękujemy wam za to, że jesteście najlepszymi kibicami na świecie. W czwartek śledźcie nas w social mediach. Przekażemy więcej szczegółów" - ogłosili organizatorzy Grand Prix Meksyku na Twitterze.

ZOBACZ WIDEO: Niezręczne pytanie o przyszłość Roberta Kubicy. Obok siedział sponsor

Również burmistrz Mexico City Claudia Sheinbaum poinformowała w mediach społecznościowych, że wyścig F1 pozostanie w mieście. "Chcę podzielić się dobrymi wiadomościami, które właśnie otrzymałam. F1 zostaje w Meksyku. Prezydent FIA pojawi się w czwartek, by oficjalnie podpisać umowę. To dobra wiadomość dla miasta" - przekazała Sheinbaum.

Wcześniej przyszłość Grand Prix Meksyku stanęła pod znakiem zapytania, bo w kraju zmieniły się władze. Postanowiły one zrezygnować z corocznej dotacji w wysokości kilkunastu milionów dolarów. W zamian środki zainwestowano m.in. w nową linię kolejową.

"Chcę przekazać, że wyścig F1 nie pozostałby w naszym kraju, gdyby nie grupa lokalnych biznesmenów. Ich wysiłek sprawił, że stało się to możliwe. Miasto od teraz nie będzie korzystać z publicznych funduszy. To dobra wiadomość, bo wyścig F1 gwarantuje nam ogromne przychody i generuje ruch turystyczny" - dodała burmistrz Mexico City.

Czytaj także: Coulthard kwestionuje pobyt Kubicy w F1

Grand Prix Meksyku powróciło do F1 w roku 2015. Spory udział w tym miał fakt, że w stawce znajduje się kierowca z tego kraju - Sergio Perez. Według nieoficjalnych informacji, nowa umowa została podpisana na trzy lata.

Komentarze (1)
avatar
Marcinek Kula
7.08.2019
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Według mojej opinii wszelkie regulacje i ograniczenia jak np wyprzedzanie zabiło ten sport 

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (868 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.