Robert Kubica powrócił w tym roku do Formuły 1. Kierowca Williama nie może jednak zaliczyć sezonu do udanych. Jak do tej pory zdobył 1 punkt, kiedy zajął 10. miejsce w Grand Prix Niemiec.
Podczas trwającego w Krynicy-Zdrój XXIX Forum Ekonomicznego poruszony został temat powrotu Kubicy do ścigania. - Budujemy silne skojarzenie naszej marki z Robertem Kubicą - powiedział Adam Burak, dyrektor wykonawczy ds. komunikacji korporacyjnej PKN Orlen. Polski Koncern Naftowy mocno wspiera Polaka i jego zespół. W ramach dwuletniej umowy sponsorskiej przekaże Williamsowi 100 mln złotych.
Adam Burak uważa także, że Robert Kubica w dalszym ciągu może liczyć na kibiców, nawet pomimo nie najlepszych wyników uzyskiwanych na torze.
ZOBACZ WIDEO Podsumowanie tygodnia. Problemy kadrowe reprezentacji Polski, Krzysztof Piątek przestał strzelać
- Sympatia do jedynego Polaka w F1 utrzymuje się na bardzo wysokim poziomie, niezależnie od wyników sportowych, ponieważ historia Roberta (Kubicy - dop. MK) i jego powrotu jest uniwersalną opowieścią o walce i determinacji - dodał Adam Burak.
W najbliższy weekend odbędzie się wyścig o Grand Prix Włoch. Kierowcy rywalizować będą na torze Monza.
A. Burak #ORLEN: budujemy silne skojarzenie naszej marki z R. Kubicą. Sympatia do jedynego Polaka w F1 utrzymuje się na b. wysokim poziomie niezależnie od wyników sportowych, ponieważ historia Roberta i jego powrotu jest uniwersalną opowieścią o walce i determinacji #Krynica2019 pic.twitter.com/5hCHapeKMj
— ORLEN (@PKN_ORLEN) September 3, 2019
Czytaj także:
- Fernando Alonso spróbuje podbić Rajd Dakar. Robert Kubica jest na to za młody
- F1: żółte kartki dla kierowców w Formule 1. Michael Masi wraca do zapomnianego rozwiązania