Według badania przeprowadzonego przez Instytut Monitorowania Mediów najbardziej opiniotwórczym medium w kwietniu była Rzeczpospolita (869 cytowań).
Najbardziej opiniotwórczym portalem internetowym były SportoweFakty.pl. Jak napisali autorzy raportu, "Największym zainteresowaniem innych mediów cieszyły się doniesienia Sportowych Faktów na temat Polaków grających w Borussii Dortmund."
Najbardziej opiniotwórczy wśród tygodników i dwutygodników był Wprost, miesięcznikiem Forbes, stacją telewizyjną TVN 24, a stacją radiową RMF FM.
Źródło artykułu:
Komentarze (12)
wislok
26.06.2013
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
0
0
Wprost zawdzięcza artykułowi o Fibaku, SF rewelacjom Kustosza,czyli opiniotwórczość oznacza bycie na poziomie tabloidu??
wislok
25.06.2013
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
1
2
Te badania są niewiele warte,skoro TVN24 ma być najbardziej opiniotwórczą stacją to ja wolę być w gronie najmniej opiniotwórczych??
TenSybil
25.06.2013
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
0
2
Opiniotwórczy dzięki Qaście, między innymi..
Nie miecz, nie tarcz bronią języka..:)
pablo80
29.05.2013
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
0
3
Jednak jakby nie było duży wpływ na ten wynik mają codzienne rewelacje pana Kostorza.
Liberate
29.05.2013
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
2
0
Wzruszają mnie takie wyniki...pomyśleć, że dzień w dzień dokładam do tego cegiełkę :P To jakbym sam wygrał ;)