Dzięki tej współpracy producent sprzętu sportowego chce rozwijać linię produktów dedykowaną pływakom.
O Janie Kozakiewiczu jest już w mediach głośno, choć ten młody, utalentowany sportowiec z pewnością nie powiedział jeszcze ostatniego słowa. 25-letni olimpijczyk z Tokio pobił w listopadzie ubiegłego roku rekord Polski w pływaniu stylem klasycznym na 100 m na basenie 25-metrowym podczas 32. edycji Memoriału Marka Petrusewicza. Tym samym został pierwszym rodzimym pływakiem, który złamał barierę 58 sekund. Dokonania Kozakiewicza docenia sieć sklepów i producent sprzętu sportowego, marka Decathlon, która nawiązała współpracę ze sportowcem.
W lutym br. Kozakiewicz został ambasadorem Decathlonu. Mistrz Polski będzie trenował w strojach projektowanych przez markę i testował nowe modele, pomagając je ulepszać. Sportowiec będzie także promował produkty Decathlon w swoich kanałach i uczestniczył w eventach oraz akcjach CSR marki.
"Cieszę się, że marka Decathlon zaprosiła mnie do współpracy – mówi Jan Kozakiewicz. – Jestem przekonany, że wspólnie będziemy mogli popularyzować pływanie w Polsce. Zwłaszcza, że to dyscyplina, która świetnie wpływa na rozwój całego ciała, pozwala utrzymać dobrą formę i co bardzo ważne – wyciszyć umysł" – dodaje Kozakiewicz.
"Misją Decathlon jest umożliwianie uprawiania sportu jak największej grupie osób – mówi Krzysztof Gońka, Head of Brand & Communication, Decathlon. – To dlatego stawiamy na rozwój naszych własnych produktów, które mają nie tylko przystępną cenę, ale i świetną jakość. Dzięki współpracy z najlepszymi sportowcami, takimi jak Janek Kozakiewicz, jesteśmy w stanie rozwijać nasze produkty i sprawiać, aby jeszcze lepiej odpowiadały potrzebom amatorów sportów. Jestem przekonany, że przy pomocy Janka uda nam się jeszcze bardziej udoskonalić odzież oraz sprzęty dedykowane pływakom" – dodaje Gońka.