• Grazia Parciak

    wszystkie mecze zatem oprocz pierwszego juz sie odbyly. Zna ktos wyniki ?

  • Grazia Parciak

    Grupa E:

    Polska - Słowacja / pon. 14.06.2021 godz. 18.00 (Dublin)

    Hiszpania - Szwecja / pon. 14.06.2020 godz. 21.00 (Bilbao)

    Szwecja - Słowacja / pt. 18.06.2020 godz. 15.00 (Dublin)

    Hiszpania - Polska / sob. 19.06.2020 godz. 21.00 (Bilbao)

    Słowacja - Hiszpania / śr. 23.06.2020 godz. 18.00 (Bilbao)

    Szwecja - Polska / śr. 23.06.2020 godz. 18.00 (Dublin)

  • Grazia Parciak

    A gdyby był lockdown na 3 lata to byliby niepokonani przez 3 lata i 3 miesiące. Pozdrawiam logiczne myślenie

  • Grazia Parciak

    W zeszłym roku chcieli 150mln teraz dostaną 60 czyli 90 baniek mniej. Spoko ale rozegrał dla nich 7 meczów w tym sezonie. No ale przecież kiedyś już oddali go do Juve za darmo by odkupić za 105 mln. Ment junajted

  • Grazia Parciak

    po ile sa narkoyuli cpane przez altora ????

  • Grazia Parciak

    23 pazdziernika nastepny mecz ? To sie moze wykuruje ...

  • Grazia Parciak

    " klubie z Manchesteru cały czas mają nadzieję na pozyskanie Raphaela Varane'a z Realu, który potrzebuje nowych wyzwań w karierze. Problemem może okazać się cena, gdyż Francuz kosztuje około ponad 100 mln euro."
    to dosyć klarowna i przejrzysta cena. Pozdrawiam pisacza

  • Grazia Parciak

    haha kto to pisze ???? Marco Asensio za ktorego Liverpool oferowal 180mln euro i zostal odeslany do liverpoolu czescia operacji Hazarda ,ktorego wartosc to 100mln euro. Panie boze chwala ze mamy takich pseudoredaktorow. Nawet poniedzialek jest przy nich fajny :)