Agnieszka Szott: Na całym świecie wykorzystuje się urodę pięknych kobiet do promocji różnych dyscyplin sportu

W trakcie Mistrzostw Europy w koszykówce kobiet ogłoszono konkurs na najgorętszą zawodniczkę turnieju. Tutaj bezkonkurencyjną okazała się Polka – Agnieszka Szott.

Ta zawodniczka na swoim koncie miała już tytuły Miss Basketu polskiej ligi, przez wielu uznawana za jedną z najpiękniejszych sportsmenek. Dostrzegło to także jedno z pism dla mężczyzn, które zaproponowało jej sesję fotograficzną mającą pokazać piękno jej ciała. I tak też się stało.

Dlatego też w momencie, w którym Agnieszka Szott została wybrana do grona najgorętszej ósemki EuroBasketu Kobiet i uczestniczyła w sesji fotograficznej zapytałem ją o fotomodeling i wrażenia jakie się z tym wiążą. "Pysia" jak zawsze uśmiechnięta odpowiedziała natychmiast: - Nigdy nie czułam psychicznego obciążenia przy tego typu rzeczach. Nie towarzyszy mi też stres. Każdy z nas lubi się fotografować i w jakimś stopniu jest próżny. Chcemy zobaczyć jak wyglądamy. Do tej pory miałam tylko jedną taką profesjonalną sesję zdjęciową - dla pisma Maxim i wspominam ją naprawdę miło. Wielu rzeczy się dowiedziałam, poznałam wspaniałych ludzi i nauczyłam się jak taka praca wygląda od kuchni. To jest bardzo ciężka praca. W trakcie mojej sesji dzień rozpoczął się dla mnie o 6 rano i najpierw fryzjer, później kosmetyczna, a następnie to to, to tamto. Przebrania, ubrania, makijaż, zdjęcia i ostatecznie nie było nawet czasu, żeby cokolwiek zjeść czy nawet napić się wody. W tym wszystkim trzeba się bardzo kontrolować i nawet nie można się swobodnie uśmiechać. Zabraniano mi rozmawiania, bo zjadałam błyszczyk.

Mając na uwadze fakt, że tytuł najgorętszej zawodniczki mistrzostw jest niemal jednoznaczny z tytułem najbardziej pożądanej kobiety zapytałem ją także o to, jaki powinien być idealny mężczyzna. Bez namysłu stwierdziła: - Taki jak mój Rafał. Ale po chwili dodała: -Przystojny, wyższy ode mnie, z poczuciem humoru, opiekuńczy a przede wszystkim musi mieć to coś. Mężczyzna koniecznie musi mieć także własne pasje, tak jak mój Rafał ma wioślarstwo. Nie może żyć tylko moim życiem, ale musi mieć coś, co go wciąga i jest jego. Dzięki temu oboje się rozwijamy i uczymy się czegoś nowego. Ideał nie może być gburem ani ponurakiem, bo tego nikt nie lubi.

Agnieszka Szott należy do tych kobiet, które gdziekolwiek się pojawią natychmiast przyciągają wzrok mężczyzn. Nie tylko z uwagi na wzrost, ale przede wszystkim ze względu na urok osobisty i wiecznie rozpromienioną twarz. A co do niej zazwyczaj mówią? – Ale jesteś wysoka. To także określenie, którego Najgorętsza Kobieta Mistrzostw Europy koszykarek najbardziej nie lubi. -Słyszę różne rzeczy. Najgorzej jest jak ktoś mi powie: Ale jesteś wielka. Wtedy zaczynam się zastanawiać, czy ze mną wszystko w porządku. Czasami czytam różne komentarze pod zamieszczonymi w Internecie zdjęciami i nie zawsze jest to miłe i przyjemne. Słyszałam, że mam męską urodę czy przerośniętą szczękę i choć jestem już dość mocno uodporniona na takie sprawy to nadal robi mi się zwyczajnie przykro. Każda z nas chce być piękna i podziwiana, a nie krytykowana - powiedziała "Pysia".

Tytuł najpiękniejszej i najgorętszej zawodniczki oraz sama idea konkursu zmusza nas także do zastanowienia się nad tym, czy koszykarki nie powinny grać w bardziej kobiecych strojach. Ta sprawa od kilku lat spędza sen z powiek osób zajmujących się sportami kobiet i o ile w siatkówce ta sprawa została już dawno uregulowana to w koszykówce stroje kobiet nie odbiegają od tych, w których grają mężczyźni. Czy jednak słusznie? A może w ramach promocji żeńskiego basketu należałoby podkreślać, że poza walorami czysto sportowymi można obejrzeć niezwykle piękne i interesujące kobiety. Tak przyciąga się kibiców w tenisie ziemnym, lekkiej atletyce, siatkówce czy nawet piłce nożnej.

Sama Agnieszka kończąc naszą rozmowę powiedziała: - Jestem zaskoczona zwycięstwem w konkursie na najgorętszą zawodniczkę mistrzostw. Jest mi z tego powodu bardzo przyjemnie i czuję się doceniona jako kobieta. Przede wszystkim jestem jednak koszykarką i znacznie bardziej chciałabym być doceniona jako zawodniczka. Sama idea konkursu jest interesująca i takie rankingi na pewno pomagają w promocji koszykówki. Przyciągają uwagę kibiców i pokazują zawodniczki jako piękne kobiety. Moim zdaniem taki konkurs powinien zostać wprowadzony na stałe. W strojach koszykarskich wyglądamy zupełnie inaczej niż na co dzień. Gdyby można było wprowadzić bardziej kobiece stroje i przyciągnęłoby to kibiców do hal to jestem jak najbardziej za tym. Na całym świecie wykorzystuje się urodę pięknych kobiet do promocji różnych dyscyplin sportu, po to, aby zainteresować media, sponsorów i kibiców.

Komentarze (0)
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (404 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.