Francuski deweloper, który 23 października 2011r. został sponsorem gdyńskiej drużyny postanowił nie tylko dalej wspierać gdyńską drużynę, ale wciąż pozostawać jej sponsorem tytularnym.
W związku ze zmianą nazwy gdyńskiego Centrum Handlowego, zmianie ulegnie również nazwa gdyńskiej drużyny. W sezonie 2013/14, gdyński zespół występować będzie jako Riviera Gdynia.
- Bardzo się cieszę, że władze firmy Mayland ponownie nam zaufały. Udało nam się dograć wszystkie szczegóły i w nadchodzącym sezonie ponownie będziemy promować gdyńskie Centrum Handlowe należące do spółki. W minionym sezonie dzięki podejmowanym przez nas działaniom nie tylko związanych z pierwszą drużyną i ekstraklasą kobiet, nazwa Centrum Wzgórze przebiła się do opinii publicznej nie tylko w Trójmieście, ale również na arenie ogólnopolskiej. Teraz po decyzji o zmianie nazwy na Riviera mogę zapewnić, że nazwa ta w przeciągu najbliższego sezonu zostanie zapamiętana nie tylko wśród kibiców koszykówki – mówi Prezes Basketball Investments SSA, Mieczysław Krawczyk.
- Jednak nowa umowa, to nowe wyzwania. W tym sezonie, musimy działać jeszcze sprawniej, z większą uwagą na szczegóły, w świetle zmiany nazwy gdyńskiego Centrum Handlowego. Mam nadzieję, że nowa nazwa drużyny - Riviera Gdynia będzie także nowym impulsem, który pozwoli nam poprawić wynik sportowy w stosunku do ubiegłego sezonu.
Zadowolony z dalszej współpracy jest również Maciej Kiełbicki, Dyrektor Zarządzający Mayland Real Estate - Cieszymy się, że dotychczasowa współpraca z Basketball Investments SSA będzie kontynuowana również w bieżącym sezonie. Dla nas jest to szczególnie ważne, gdyż budowany przez nas obiekt wkrótce będzie otwarty, zatem przechodzimy do nowego etapu komunikacji z naszymi klientami. Pozostajemy sponsorem tytularnym klubu, jednak wraz z nową nazwą naszego centrum zmianie ulega również nazwa drużyny. Zależy nam na budowaniu rozpoznawalności nowej marki oraz na budowaniu bliskich relacji z mieszkańcami Gdynia i aglomeracji trójmiejskiej. Liczymy, że drużyna koszykarska Riviera Gdynia, rozgrywająca mecze w sąsiedniej hali, będzie istotnym wsparciem w osiągnięciu tego celu. Życzymy klubowi, by pod nową nazwą z powodzeniem kontynuował długą i uwieńczoną wieloma sukcesami historię gdyńskiej koszykówki.
Wraz ze zmianą nazwy następuje zmiana oficjalnego logotypu zespołu. Nowe logo gdyńskiej drużyny zachowało swój historyczny kształt, jednak zmianie uległa kolorystyka. Obecna, nawiązuje do nowych barw oraz nazwy Centrum Handlowego oraz Miasta Gdynia.