- Podjęcie współpracy z reprezentacją Polski to nasz kolejny krok w kierunku większego związania się z dyscypliną, która z roku na rok zyskuje coraz większe grono sympatyków. Intermarche od lat wspiera polską koszykówkę. Sieć znacznie przyczyniła się do osiągnięcia sukcesu basketu w Zielonej Górze, a od dwóch lat wspiera rywalizację klubów w Pucharze Polski nadając tym rozgrywkom nową formułę. Teraz nastał czas na reprezentację, która posiada ogromny potencjał i duże szanse na zdobycie medalu podczas zbliżających się mistrzostw Europy - powiedział na łamach serwisu pzkosz.pl Janusz Jasiński, pełnomocnik Zarządu Grupy Muszkieterów, która zarządza supermarketami Intermarche i Bricomarche.
- Jesteśmy niezwykle zadowoleni, że sieć Intermarche postanowiła rozszerzyć swoją współpracę z koszykówką. Tym razem marka będzie wspierać najwyższy możliwy poziom rywalizacji, czyli reprezentację Polski. Dla nas to potwierdzenie, że kadra ma spory potencjał, nie tylko sportowy, ale też marketingowy - mówi Dariusz Pućka, dyrektor marketingu w Polskim Związku Koszykówki.
Intermarche jest także sponsorem rozgrywek o Puchar Polski oraz Stelmetu Zielona Góra.
Źródło: pzkosz.pl