- Młoda i ambitna drużyna Ślęzy, która wylała litry potu w walce o tak wyczekiwany przez koszykarski Wrocław awans, nadal pozostaje bez sponsora strategicznego. Dlatego chciałabym zaprosić firmy do współpracy. Jestem przekonana, że wspieranie Ślęzy daje nie tylko wymierne korzyści czysto marketingowe, ale także satysfakcję tworzenia czegoś dla wrocławian. W przyszłym roku nasz klub obchodzić będzie siedemdziesięciolecie, co świadczy o ogromnych tradycjach i daje pewność mocnej marki na sportowej mapie Polski - powiedziała na łamach Gazety Wrocławskiej prezes klubu, Katarzyna Ziobro-Franczak.
[ad=rectangle]
Sezon ligowy wrocławianki zainaugurują 4 października derbowym spotkaniem z wicemistrzem Polski - CCC Polkowice. Podopieczne Radosława Czerniaka przed startem ligi mają wziąć udział w trzech turniejach.
Źródło: Gazeta Wrocławska
Czy po raz kolejny oszust i złodziej z PCZ wyrolował kolejny podmiot? Po raz kolejny p Czytaj całość