AZS Koszalin - klub, który się prężnie rozwija

Spektakularne transfery, dobry początek sezonu i rosnąca frekwencja na meczach - tak w chwili obecnej przedstawia się obraz AZS-u Koszalin. Działacze jednak nie chcą na tym poprzestawać.

W tym artykule dowiesz się o:

W okresie wakacyjnym władze koszalińskiego klubu wykonały bardzo dużo pracy, żeby odbudować wizerunek klubu po słabym sezonie 2013/2014. Mimo sporego budżetu - zespół zdołał ledwo wywalczyć awans do play-offów, w którym został szybko odprawiony przez PGE Turów Zgorzelec. W klubie pozostał duży niesmak. Postanowiono wyciągnąć wnioski. Zatrudniono Piotra Kwiatkowskiego, który został dyrektorem klubu i razem z trenerem Igorem Miliciciciem odpowiadał za budowę składu.

Trzeba powiedzieć, że klub bardzo sprawnie działał na rynku transferowym. Udało się zakontraktować byłą gwiazdę TBL - Qyntela Woodsa, chorwackiego strzelca - Gorana Vrbanca oraz młodego, ale utalentowanego Amerykanina - Garricka Shermana. Polski skład na papierze również wyglądał bardzo okazale - podpisano nowe kontrakty z Krzysztofem Szubargą, Piotrem Dąbrowskim oraz Arturem Mielczarkiem. Do nich dołączono Szymona Łukasiaka, Piotra Stelmacha i Łukasza Pacochę.

[ad=rectangle]

W okresie przygotowawczym koszalinianie mieli sporego pecha, bo kontuzji nabawili się Szubarga i Łukasiak, ale działaczom udało się uzyskać dodatkowe środki na zakontraktowanie nowych zawodników, i to jakich! Do składu Akademików dołączyli bowiem Dante Swanson oraz Szymon Szewczyk, którzy bardzo szybko wkomponowali się do drużyny.

Akademicy sezon zaczęli z "wysokiego C", bo od trzech zwycięstw. Podopieczni Igora Milicicia pokazali, że drzemie w nich ogromny potencjał. Dobre wyniki oraz gra sprawiły, że kibice zaczęli tłumnie odwiedzać koszalińską halę. Na pierwszym meczu w sezonie pojawiło się 2030 fanów, ale już na spotkaniu z Treflem Sopot było ich o 590 więcej!

- Frekwencja rośnie. Mecze w niedzielę o godzinie 20 z góry są skazane na niższą liczbę widzów. Po wygranej w Zielonej Górze spodziewam się kompletu widzów na każdym sobotnim meczu w Koszalinie - szczerze przyznaje Marcin Kozak, prezes AZS-u Koszalin, który jednocześnie zapowiada, że w klubie mocno pracują nad kolejnymi atrakcjami dla kibiców.

Kibice w Koszalinie mają wiele powodów do radości
Kibice w Koszalinie mają wiele powodów do radości

- Poza tym szykujemy innowacyjne jak na PLK atrakcje dla naszych kibiców, które mają na celu zachęcenie ludzi do przychodzenia na halę na długo przed meczem - podkreśla sternik koszalińskiego klubu.

Co ciekawe, w klubie nie chcą popełnić błędu z sezonu 2012/2013. Wówczas po zajęciu trzeciego miejsca - działacze nie zaryzykowali i nie przystąpili do gry w europejskich pucharach. Teraz prezes Kozak nieco inaczej podchodzi do tej sprawy.

- Obiecałem zawodnikom, że jak zdobędziemy medal, to zrobię wszystko aby zagrać w europejskich pucharach. Organizacyjnie jesteśmy na to gotowi. Zresztą Koszalin na to zasługuje - podkreśla Kozak.

Czy plany prezesa AZS-u Koszalin zostaną już w przyszłym sezonie zrealizowane? Następne mecze zweryfikują możliwości obecnego zespołu.

- W klubie doskonale zdajemy sobie sprawę, że to dopiero początek sezonu. Zaczęliśmy dobrze, bo się dobrze przygotowaliśmy. W niczym nie ma przypadku. Natomiast sezon jest długi i z weryfikacją naszej siły poczekajmy do końca sezonu. Wtedy będzie na to czas. Teraz wszyscy w zespole dają z siebie wszystko i to nas cieszy. Przed nami mnóstwo meczów - przyznaje Piotr Kwiatkowski.

Komentarze (10)
avatar
miasto
22.10.2014
Zgłoś do moderacji
2
0
Odpowiedz
Na mecze transmitowane w tv i derby pomorza przydałaby się lepsza oprawa przy prezentacji zawodników . Trochę dymu , laserów. Kiedyś takie oprawy były , sprzęt przecież jest na hali. 
avatar
Treflik
22.10.2014
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Madry Prezes to i sa wynik.Proste 
avatar
Janósz
22.10.2014
Zgłoś do moderacji
0
2
Odpowiedz
Czemu takiego artykulu nie ma o Stelmecie? 
avatar
ObserwatorPLK
22.10.2014
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Niewątpliwie wiele dobrego dzieje się w tym roku Koszalinie. Personalnie jedna z najsilniejszych ekip w PLK. Brawo AZS, tak trzymać, dobra robota...!:) 
avatar
OLEandreIbis
22.10.2014
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
..no tak, idzie jak na chwile obecną dobrze, oby tak dalej. Ale mecz ze Stelmetem pokarze siłę zespołu. Porażka jeśli będzie - bo może być ale w dobrym stylu nic nie zmieni ,że AZS jest w tym s Czytaj całość
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (872 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.